[VIDEO] “Ameena Pilihan Yang Bukan Biasa2..” Cara DS Shahida Layan Ameena Buat Net1zen Terkedu

 

Setiap anak itu adalah satu anugerah buat kita. Merekalah antara anugerah yang diberi Allah untuk memurahkan rezeki kita. Orang tua kata lagi ramai anak, lagi murah rezeki kita. Kita sebagai ibu bapa harus menjaga amanah Allah ini dan mendidik mereka ke jalan yang betul. Begitu juga anak lain seperti anak susuan dan anak angkat. Walaupun mereka bukan d4rah daging kita, kita telah ditakdirkan untuk menerima amanah ini dan jaganya seperti anak sendiri.

Begitu jugalah yang dirasakan oleh keluarga besar Datin Shahida, isteri kepada jutawan kosmetik Malaysia, Dato Aliff Syukri. Walaupun pas4ngan tersebut telah dikurniakan 4 anak kandung, mereka masih merasakan mengambil anak angkat mereka iaitu Ameena.

Baru-baru ini, salah seorang pekerja Dato dna Datin ini yang dikenali sebagai Shaffier atau Cik Bawang berkongsi momen Datin Shahida sedang mengikat rambut Ameena. Shaffier sempat berkongsi kapsyen mengatakan Ameena adalah pilihan yang bukan biasa-biasa bagi keluarga itu.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hahahahaha ameena pilihan yang bukan biasa2…Semoga dipermudahkan Amin. #Happy 2 #dimankan

A post shared by Shaffier (@cikbawang_) on

Dilihat didalam video berkenaan, Datin Shahida melayan baik anak angkatnya itu dan Ameena juga senang bersama ibu angkatnya. Ameena juga dilihat dimanjakan oleh ibu angkatnya itu dan terserlah kemesraan mereka anak beranak.

Netizen terhibur melihat momen itu dan suka melihat keakraban Datin Shahida bersama Ameena.

Selain itu, ada juga netizen yang mengatakan mereka lebih percaya dengan penjagaan Datin Shahida yang bersifat keibuan dengan kesemua anak-anaknya termasuklah Ameena.

Sementara itu, Ameena juga biasa pergi ke mana-mana bersama Datin menaiki kereta Porsche iaitu kereta baru pemberian hadiah dari Dato Aliff baru – baru ini. Ramai yang terhibur dengan gelagat Ameeena yang suka naik kereta merah tersebut berbanding kereta lain.

Sifat keibuan Datin Shahida harus dicontohi kerana beliau kelihatan tidak membelah bahagi rasa sayangnya terhadap anak-anak kandung dan anak angkatnya. Semuanya disayang sama rata dan sepenuhnya. Bukan itu sahaja, walaupun dengan begitu banyak kontroversi yang melanda suaminya, beliau tetap menjalankan tanggungjawabnya sebagai seorang ibu dan tidak mengabaikan keperluan anaknya.

sumber : ig cikbawang_

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Orenlaici

Be the first to comment

Leave a Reply