“Kerna Hashtag Ini Dicipta Oleh…,” Ippo Hafiz Nukil Lagu #Kitabaikramaisayang Buat Arw@h Abam, Gabungan Suara Achey Dan Fad

Mahu mengabadikan memori indah arw4h Abam menerusi sebuah lagu, penyanyi dan komposer Ippo Hafiz menghasilkan sebuah karya indah.

Mengambil judul #Kitabaikramaisayang, ia cukup sentimental apabila menggabungkan suara dua sahabat baik, Achey dan Fad.

Jelasnya, walaupun dihasilkan dalam masa singkat, namun karya indah ini adalah hadiah buat semua peminat arwah Abam atau nama sebenarnya Allahyarham Syed Umar Mokhtar itu.

“Doa & hajat dari ramai peminat yang mahu saya hasilkan lagu untuk Arwh @abam_bocik , kita terhasil lah atas gabungan Saudara & Sahabat @acheykintangkintung & @fadbocey , Turut bersama menjayakan Proses Rakaman Music Video ialah @sissyimann yang sangat talented.

“Kami mengambil masa yang singkat & teliti untuk menyiapkan Karya indah ini buat semua. Semoga niat murni kami ini ramai yang mendoakan dan menyokong!

“Beberapa hari saja lagi Music Video akan ada semua boleh men0nton & sharekan pada semua. Ramai yang menyokong tajuk lagu : #Kitabaikramaisayang. Kerna Hashtag ini di cipta oleh Arwh @abam_bocik . AL Fatihah untuk nya,” kongsinya menerusi laman Instagram.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Doa & hajat dari ramai peminat yang mahu saya hasilkan lagu untuk Arwah @abam_bocik , kita terhasil lah atas gabungan Saudara & Sahabat @acheykintangkintung & @fadbocey , Turut bersama menjayakan Proses Rakaman Music Video ialah @sissyimann yang sangat talented. kami mengambil masa yang singkat & teliti untuk menyiapkan Karya indah ini buat semua. Semoga niat murni kami ini ramai yang mendoakan dan menyokong! beberapa hari saja lagi Music Video akan ada semua boleh menonton & sharekan pada semua. Ramai yang menyokong tajuk lagu : #Kitabaikramaisayang . Kerna Hashtag ini di cipta oleh Arwah @abam_bocik . AL Fatihah untuk nya. ❤️?

A post shared by IPPO HAFIZ (@ippohafiz) on

Allahyarham Abam, 32, meninggal dunia di rumahnya di Kampung Sungai Salak, Batu 10, Gombak.

Allahyarham meninggalkan isteri, Nor Hidayah Mohd Ali, 28, dan seorang anak lelaki, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey berusia lapan bulan.

 

Sumber: Instagram Ippo Hafiz, klpress, MH

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply