“Siapa Kata Saya Cuma Main-Main Menyanyi? Saya Serlus!”

 

Meskipun nyanyiannya sering menerima kritikan netizen, namun tidak sedikit pun mem4tahkan semangat Fattah Amin untuk terus serius dalam bidang nyanyian. Menurut Fattah kerjanya sebagai penyanyi bukan sekadar suka-suka.

Fattah berkata dia sangat serlus untuk menyanyi malah dia sangat meminati bidang nyanyian sejak zaman belajar lagi serta turut mempunyai kumpulan sendiri.

“Siapa kata saya main-main menyanyi? Saya serius! Peminat kenal saya sebagai pelak0n, tetapi jujurnya saya serlus menyanyi.

“Saya minat menyanyi sejak zaman kolej lagi, siap ada kumpulan sendiri. Cuma ketika awal menyertai pentas seni, reseki lakonan yang datang dulu,” katanya kepada mStar Online.

Baru sahaja melancarkan single terbarunya bertajuk Bebas baru-baru ini, Fattah berkata lagu itu membawa maksud kebebasan daripada masalah s0sial yang dihadapi dalam masyarakat.

Ujarnya, lagu tersebut mengambil inspirasi daripada isterinya, Nur Fazura yang sering menunjukkan sikap p0sitif dalam kehidupan. Tambahnya lagi, lagu Bebas itu juga adalah hadiah buat para peminatnya.

Dalam pada itu, Fattah berkata dia mahu keluar dari zon selesa dan cukup-cukuplah menyanyikan lagu bervnsurkan romantik.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: mstar via rotikaya

Be the first to comment

Leave a Reply