[Video]”Happy birthday princess, eleh mama jeles la tu”- Netizen

Seperti yang telah kita ketahui, pelakon,penyanyi dan pengacara kelakar, Elly Mazlein atau lebih dikenali sebagai Kak Lina Pompom sudahpun bahagia mendirikan rumah tangga dengan pas4ngan pilihan beliau.

 Dan ramai yang sangat memuji bahawa suami Kak Lina kelihatan sangat menyayangi anak Kak Lina, Sara Sephia.

Baru-baru ini, Kak Lina dan suami berkongsi momen mereka menyambut hari ulangtahun kelahiran anak mereka yang ke 4 pada 9 March lalu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#throwback Hari kejadian pd 9 March 2020 ari tu , celebrated Sara 4 tahun Birthday nye pun Adoiii ni nyee of the sensational khatulistiwa sains dan ilmu Alam of Star movie Jumanji ??????????? . Tq @madaboutcake_official the result testimoni of the #unicorn cake taste like merah velvet of Lord of the rings level of universal University of studio HBO ??????? . Manja mama da 4 tahunnnnn la .. pommmmm . Jommmm wish birthday dkat Sara si manja mama nihhhh ❤❤❤❤❤ . Bila papa ada, mama tepelanting ????????????

A post shared by SaraAzlan (@iamellymazlein) on

 

Kelihatan di dalam video tersebut Kak Lina dan suami menyambut hari jadi anaknya itu secara sederhana di rumah kediaman mereka. Kelihatan juga anaknya itu didukung oleh Papanya untuk meniup kek harijadi yang bertemakan ‘Unicorn’ itu.

Ramai netizen yang mengucapkan selamat hari jadi kepada Sara Sephia yang sudahpun mencecah usia 4 tahun dan memuji kek yang ditempah oleh Kak Lina buat anaknya itu sangat comel dan cantik.

Ada juga netizen yang memuji dengan keakraban Sara Sephia dengan Papanya itu. Selain itu, ada yang berseloroh mengatakan Kak lina cemburu manja dengan anaknya yang rapat dengan suaminya.

Bukan senang untuk melihat anak sendiri menerima “orang baru” dalam keluarga kita. Kita harus contohi didikan Kak Lina yang mendidik anaknya untuk menyayangi suaminya dan menganggap seperti ayah sendiri. Suami Kak Lina juga harus dijadikan contoh dimana beliau tetap menyayangi Sara Sephia dan menganggap Sara seperti anaknya sendiri.

sumber : ig iamellymazlein via o.laici

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply