[FOTO] ‘Rare’ Majlis Kahwin ‘Drive Thru’ Vir4l di Laman Sosial

Nampaknya penularan wabak C0vid-19 yang melanda seluruh dunia ini semakin membimbangkan buat ramai namun begitu, menjadi tanggungjawab semua untuk sentiasa berwaspada dengan wabak berkenaan.

Apatah lagi, pelbagai langkah berjaga-jaga juga telah didedahkan oleh pihak berwajib buat semua untuk meningkatkan kesedaran tentang pentingnya penjagaan diri.

Pun begitu, pelbagai perancangan yang sudah dirancangkan juga sedikit sebanyak turut terkesan terutama majlis perkahwinan yang diadakan dalam masa terdekat ini.

Seperti biasa, musim cuti merupakan antara peluang yang sering diambil ramai untuk melangsungkan majlis perkahwinan mereka. Akib4t penularan wabak itu, ada juga pasangan pengantin untuk memilih tema yang rare dan sangat sesuai untuk digunakan pada situasi kini.

Majlis kahwin ‘Drive Thru’ jadi perhatian ramai

Satu perkongsian daripada pengguna Facebook, Dinas Bridal tular kerana memaparkan foto-foto dimana satu pasangan pengantin berjaya mengadakan majlis perkahwinan mereka disamping mengambil langkah berjaga-jaga.

Menerusi perkongsiannya, tema majlis berkenaan digelar sebagai ‘Drive-Thru’ dimana dapat diperhatikan tetamu yang hadir majlis mereka hanya berada dalam kereta sekali gus membuatkan mereka tidak perlu untuk berkumpul beramai-ramai.

Ini antara foto di muat naik selain beberapa peringkat turut dikongsikan mereka bagi melangsungkan majlis dengan mengambil langkah berjaga-jaga.

Salam hormat dengan menggunakan isyarat tangan

Kotak sumbangan penganti salam keruk

Bungkusan makanan dihulur kepada tetamu daripada pengantin

Perkongsian berkenaan juga mendapat pelbagai reaksi netizen yang rata-rata setuju dengan langkah berjaga-jaga mereka.

Netizen setuju dengan tema dilakukan pasangan ini

 

Netizen puji idea majlis kahwin ‘Drive Thru’

Netizen turut merasakan ingin melakukan tema yang sama

Sumber: Facebook Dinas Bridal, Farreed Sahar

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply