Lama Sangat Menyepi Akhirnya Hawa Rizwana Muncul Cerita Hal Hubungan Dia Bersama Fizo Omar –

Sebelum ini, komen dari Fizo Omar di gambar Hawa telah mengvndang perhatian buat ramai warganet.

“Lebih-lebih lagi apabila kerana satu status dia seorang duda yang dipegangnya,” kata Hawa ketika dihubungi oleh pemberita mStar.

Terdahulu Hawa telah diminta untuk mengulas lanjut mengenai spekulasi warganet bahawa Fizo cuba ada untuk memikatnya berikutan komen komen yang memuji pembaca berita yang sering dikaitkan seiras dengan wajah pengacara Neelofa itu.

Dengan Komen Fizo yang ada mengucapkan tahniah atas tugasan kerjanya yang baik mengvndang perhatian warganet yang rata-ratanya mengusik aktor itu. Menjelaskan dengan lebih lanjut lagi, Hawa ada berkata, dia sudah mengenali Fizo sejak dari beberapa tahun yang lalu memandangkan aktor itu amat mengenali bapanya.

Hubungan di antara Hawa dan Fizo hanya sebagai seorang adik dan abang sahaja. Pembaca berita Hawa Rizwana menganggap komen dari pelakon Fizo Omar itu di laman media sosial diInstagram akaun miliknya baru-baru ini hanyalah kata-kata dari seorang abang kepada adik sahaja.

Dengan panggilan Hawa atau nama sebenarnya Hawa Rizwana Ahmad Redzuan 24 berkata, dia sudah lama mengenali usahawan tersebut yang juga merupakan kenalan kepada bapanya.

” Saya tak rasa yang dia nak try saya, itu pun sebab hubungan kami dah macam adik dengan abang jer. Saya anggap g0sip g0sip yang timbul itu hanya sekadar usikan daripada peminat peminat jer.

“Hawa dah kenal dengan Fizo sejak beberapa tahun yang lalu.”

” Saya memang peminat kepada abang Fizo dari dulu lagi. Selain mengenali abang Fizo sebagai seorang pelakon, saya kenal dia oleh kerana dia adalah kenalan ayah. Ayah saya pernah menjadi pengarah di UiTM Arau dan abang Fizo juga merupakan salah seorang alumni di sana. Dia sebenarnya lebih rapat dengan ayah saya oleh kerana mereka pernah bermain bola sepak bersama-sama.” ujarnya.

Terdahulu, Fizo pernah mendirikan rumah tangga bersama usahawan terkenal iaitu Mawar Karim pada November 2013 dan dikurniakan seorang cahaya mata, Wan Maryam yang kini berusia dua tahun.

Sumber: 3.cahayadelimatrave/Stephen Ajit Enjow

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply