“Mintak Abg Aliff pujuk la tu, comel Datin tak nampak mcm anak 5” – Netizen

Datin Shahida yang baru sahaja menyambut hari kelahirannya yang ke 35 2 hari lalu di salah sebuah pusat anak yatim nampak semakin happy dan bahagia di samping anak anak. 

Datin yang selalu memuat naik gambar bersama anak anak di ruangan instagramnya sering mencuri perhatian netizen apabila rata rata pengikutnya sangat suka dengan gelagat anak anaknya terutamanya si kecil Yusof dengan anak angkatnya Ameena.

Datin Shahida juga, ada memuat naik gambar terbarunya anak anaknya menyatakan kalau Raudah sudah besar mesti menyelit sekali. Gambar tersebut nampak kegembiraan kesemua anak anaknya termasuklah Ameena.

Ramai yang memberi komen yang semuanya comel dan Yusuf sangat cute dengan reaksi seperti itu. Hari ini juga Datin Shahida memuat naik satu video tiktoknya di instagram menyatakan yang dia tidak pandai bertiktok lagu baru kalau lagu lama sahaja tahu

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jangan tunggu lama2……..nanti diambil orang?…..adoi x sesuai sungguh sapa lah yg nak ambik tu???…saya ni x pandai sangat tiktok lagu2 baru ni…lagu2 lama je yg tahu… . saja hiburkan hati ni esok start duduk rumah ya semua, jgn keluar kecuali urusan penting….kalau kita je kena takpe tapi kan membawa mudarat pada orang lain……❤️

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

Kata Datin Shahida juga, dia menyatakan dia hanya menghiburkan hati sahaja tetapi ada juga netizen yang memberi komen agak membuat ramai terkejut termasuklah Datin Shahida. Ada yang menyatakan Datin ingin menarik perhatian Dato Aliff Syukri untuk di pujuk. Tetapi di balas baik Datin dan Datin menyatakan dia tidak berniat seperti itu.

Rata rata netizen memuji Datin kerana Datin nampak lebih muda dari usia dan tidak nampak seperti sudah beranak 5.

Biasalah, kehadiran netizen kadang kadang boleh memeriahkan keadaan, boleh juga mengundang fitnah dan banyak juga yang menyakit hati. Apa apa pun tanpa netizen tiadalah serinya laman sosial kan. Tiadalah instafamous yang mempunyai follower berjuta juta.

Apa apa pun semoga semua selebriti termasuklah usahawan selebriti Datin Shahida sentiasa memandang positif tentang komen netizen dan tidak mudah melatah. Semoga Datin Shahida sentiasa berjaya di dalam apa jua dia lakukan.

Sumber : Ig shahidadherbs via orenlaici

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply