C0vid-19 : Rosyam Nor Mohon Maaf Terp4ksa Buat Sek4tan Di ST Rosyam Mart

Sejak pengumuman mengenai pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan dibuat oleh Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin rata-rata netizen mulai p4nik kerana beranggapan ianya seperti sebuah perintah berkurung. Kesannya,mereka mula membanjiri kebanyakan pasaraya berhampiran sehingga mencetuskan ‘p4nic shopping’.

Rosyam Mart Dibanjiri Orang Ramai 

Ini termasuklah di pasaraya milik pelakon Datuk Rosyam Nor, ST Rosyam Mart yang dibanjiri orang ramai apatah lagi pasaraya tersebut dibuka selama 24 jam. Mengambil kira faktor kerajaan yang meminta rakyat untuk tidak p4nik dan menggunakan kaedah ‘social distance’, Rosyam terp4ksa membuat sek4tan dengan menghadkan kemasukan pelanggan ke dalam pasaraya sejak semalam.

Mohon Maaf 

Dalam pada itu, dia turut memohon maaf kerana langkah tersebut terp4ksa dibuat kerana bimbang keadaan akan menjadi tidak terkawal selain mengharapkan orang ramai boleh bersabar.

“saya harap yang ada dekat luar boleh bersabar sebab dalam pasaraya dah terlalu padat sangat. Kalau kita bagi semua orang masuk, nanti akan jadi lebih padat dan semua orang nak beli barang nanti akan jadi kelam kabut. Jadi harap bersabar kerana kami buka 24 jam dan Insyallah stok akan semua ada serta jangan p4nik”

 

Di kesempatan itu, Rosyam turut berpesan agar orang ramai tidak p4nik dan segala stok barangan akan mencukupi dan orang ramai boleh berkunjung ke pasaraya miliknya dalam masa tertentu dan akan dibuka 24 jam sehari.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply