Zizan Razak & Lisa Surihani kongsi f0to, cuit hati ramai tapi…

 

Pelawak dan pelakon terkenal, Zizan Razak menerusi Instagram dilihat kec3wa apabila dia turut menerima khabar mengenai ada yang masih tidak mengikuti arahan untuk duduk di rumah.

Seperti yang dilihat, ada saja yang masih mengambil remeh mengenai Perintah Kawalan Pergerakan malah dapat dilihat tindakan mereka mengundang kemarahan ramai.

Zizan Razak menerusi Instagram memuat naik sekeping foto dengan lengkap memakai uniform dan memegang senj4ta.

 

Pun begitu, perkongsiannya turut mencuit hati ramai namun dalam pada masa yang sama, Zizan Razak turut mengingatkan perintah yang diberikan kepada semua untuk duduk di rumah.

“Betol ke ade lagi yang tak nak masuk rumah??? Pm dah pesan pun korang degil hantar @divaazwanaliofficial kene carut pun ko x paham bahasa.”

“Baiklah Ahad ni kami berkhidmat demi selamatkan negara…” ujarnya yang meluahkan rasa kecewa selain memuat naik foto bersama pelakon Shaheizy Sam dan Syafiq Kyle.

Reaksi ramai yang terhibur

 

 

Dalam pada itu, bukan hanya f0to daripada Zizan Razak saja namun pelakon jelita Lisa Surihani menerusi Instagram peribadinya turut memuat naik sekeping f0to dimana dapat diperhatikan dirinya juga lengkap memakai uniform.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

?

A post shared by Lisa Surihani Mohamed ? (@lisasurihani) on

F0to yang bertulis ‘hari Ahad ni siap u all,’ berserta kapsyen emoji darinya itu turut mengundang pelbagai komen daripada ramai yang mana rata-ratanya turut berseloroh dengan perkongsiannya.

Reaksi rakan selebriti

 

Ramai turut berseloroh

 

 

Sumber: Instagram Zizan Razak, Lisa Surihani

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply