“Semoga Seluruh Ahli Keluarga & Orang Sekelilingku Dilindungi Vlrus COVID-19,” – Doa Datuk Seri Siti Nurhaliza, Pohon Yang Terbaik Buat Aafiyah

 

 

Penyanyi terkenal, Datuk Seri Siti Nurhaliza ada memberi dedikasi serta doanya buat permata hari, Siti Aafiyah menerusi satu entri Instagram yang dikemas kininya pada Ahad.

Sambil berdoa pada Yang Maha Esa agar puterinya itu menjadi muslimah berjaya dunia akhirat, bintang yang kini muncul dengan lagu baru berjudul 7 Nasihat itu turut mendoakan agar semua dilindungi dari COVID-19 yang kini menjadi krisis negara.

Foto yang dimuat naik mer4kamkan Aafiyah sedang berbaring di sejadah.

“Subhanallah.. anak ibu soleha ni.. Semoga Allah swt makbulkan doa ibu.. Semoga seluruh ahli keluargaku & orang sekelilingku di lindungi virus covid-19.

“Di perkuatkan keimanan & keberkatan dunia serta akhirat..Anakku Aafiyah sentiasa di bawah lindungan Mu ,di angkat mart4batnya , di takdirkan yang baik baik hidupnya serta menjadi muslimah berjaya dunia dan akhirat.. aamiin ya rabb,” tulisnya.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Subhanallah.. anak ibu soleha ni.. Semoga Allah swt makbulkan doa ibu.. Semoga seluruh ahli keluargaku & orang sekelilingku di lindungi virus covid-19.. Di perkuatkan keimanan & keberkatan dunia serta akhirat..Anakku Aafiyah sentiasa di bawah lindungan Mu ,di angkat martabatnya , di takdirkan yang baik baik hidupnya serta menjadi muslimah berjaya dunia dan akhirat.. aamiin ya rabb

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk) on

Serentak dengan perk0ngsian tersebut, ruangan komen turut dihujani dengan re4ksi peminat dan rata-ratanya turut ‘mengaminkan’ doa yang disampaikan.

Foto: Instagram Datuk Seri Siti Nurhaliza

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: MH

Be the first to comment

Leave a Reply