Dikatakan ‘Mengada’ Dilarang Ke Dapur, Rupanya Fazura Melecvr Tervk

Biasalah orang perempuan, bila dah biasa masuk dapur mereka akan yakin bahawa semua perkara dapat dikawal. Setakat terkena percikan minyak panas ketika memasak sudah menjadi perkara yang lali dan tidak perlu dibesar-besarkan.

Itulah yang berada dalam fikiran netizen apabila pelakon terkenal, Fazura dilaporkan telah dilarang masuk ke dapur oleh suaminya Fattah Amin selepas tangannya terkena minyak panas.

Beberapa hari lepas Fattah telah memuat naik gambar tangan Fazura yang melecvr ke Insta storynya yang mana kulitnya kelihatan merah dan melepuh.

 

Menurut Fazura, kejadian itu berlaku ketika dia sedang memasak di mana minyak panas tiba-tiba meletvp dan mengenai tangan kanannya.

Namun ramai netizen yang menyangka pasangan itu hanya mengada-ngada dan membesarkan cerita.

“percikan tu normal.kdg2 smpai berparut muka…”

 

“Perkara biasa je kot klo terkena minyak masak… Namanya juga isteri yg berada d dapur…”

 

Apabila Fazura berkongsikan perkembangan kesan melecvr di tangannya, barulah ramai faham mengapa Fattah sampai mel4rang Fazura masuk dapur.

 

 

 

Selepas kejadian itu Fattzura bercadang untuk ke hospital, namun tulis Fazura di Instagram apabila difikirkan kembali, pergi ke hospital lebih men4kutkan.

Jadi pasangan itu berusaha untuk merawat tangan Fazura di rumah sahaja. Penyanyi lagu Sayangi Dirimu itu akhirnya mengikut beberapa petua yang diberikan para peminatnya dan memecahkan gelembung air di tangannya, sebelum menyapu minyak gamat, sehingga kini tangan menjadi beransur pulih.

Sumber: Twitter, Rotikaya

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply