Surat Tuntutan Cer4i Nur Shahida Di Laman Sosial Terseb4r?

Seorang individu menghalau Datin Shahida dari rumah DS Aliff.., Tak Sangka Ini Reaksi Datin

Hari ini kita dikejutkan dengan satu berita khabar angin bahawa Datin Shahida isteri kepada usahawan berjaya merangkap selebriti media sosial Dato Aliff Syukri telah minta cer4i.

Datin Shahida yang baru sahaja menyambut hari kelahirannya yang ke 35 baru baru ini di salah sebuah pusat anak yatim nampak sem4kin happy dan bahagia di samping anak anak.

Datin yang selalu memuat naik gambar bersama anak anak di ruangan instagramnya sering mencvri perhatian netizen apabila rata rata pengikutnya sangat suka dengan gelagat anak anaknya terutamanya si kecil Yusof dengan anak angkatnya Ameena.

ISTERI kepada usahawan kosmetik popukar Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid enggan memberikan komen terhadap d4kwaan dia sudah memfailkan percer4ian di mahkamah.

Shahida ketika dihubungi media Harian Metro berkata, dia memohon maaf kerana tidak dapat memberikan komen lanjut mengenai status rumah tangganya.

“Bab rumah tangga saya tak nak komen. Minta maaf ya,” katanya ringkas.

Ditanya adakah semua anak-anak berada dengannya ketika ini, Shahida hanya menjawab ‘ya’ menerusi aplikasi WhatsApp.

Seorang individu di instagram telah meninggalkan satu komen yang agak kurang ajar. Individu yang bernama ohan.ana menggunakan akaun palsu untuk meletakkan komen negatif terhadap datin shahida

“datin kalau nk failkan cerai ke dato , pls tinggalkan rumah argam mewah tu ye. jgn nk control ke awk.. itu rumah dato.”

Datin Shahida hanya menjawab ‘OK’ sahaja kepada individu tersebut. Nampak jelas datin malas nak melayan komen komen begitu.

Jaga la mulut masing masing. Kemelut rumahtangga Dato Aliff Syukri kita tidak tahu hujung pangkal. Lebih baik jika doakan yang baik baik sahaja untuk mereka. Insyallah dipermudahkan.

Posting dimana individu tersebut komen

Kisah rumah tangga Alif dan Shahida mula menjadi bualan hangat apabila kedua mereka sudah tidak lagi saling mengikuti di Instagram.

Menguatkan lagi spekulasi mengenai masalah rumah tangga mereka apabila Aliff muncul menerusi lagu Cuba Bahagia yang bercerita mengenai lelaki yang dahagakan kebahagiaan dalam hidup daripada orang disayangi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Duduk rumah diam diam ….. jadilah manusia yg ber tanggungjawab….?

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

PERGOLAKAN rumah tangga usahawan kosmetik popular, Datuk Seri Aliff Syukri dan isteri, Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid kembali diperkatakan berikutan tersebarnya surat tuntutan cer4i Nur Shahida di laman sosial sejak hari ini.

Bagaimanapun, Aliff ketika dihubungi menerusi aplikasi WhatsApp hanya membalas dengan emoji sedih sekali gus membuatkan perkara itu terus menjadi persoalan.

Menguatkan lagi d4kwaan itu apabila Aliff memuat naik status bernada kecewa dan sedih.

“Dalam kehidupan ini ada dua pilihan iaitu memilih atau dipilih. Jadi, kita kena tahu dan sedar. Jika kamu yang memilih pilihlah yang terbaik buat kamu dan selamanya. Jika kamu dipilih, maka jadilah yang terbaik buatnya,” katanya.

Namun, menurut sumber terdekat usahawan itu, k3s perbicaraan percer4ian mereka bakal didengar semula selepas tamat Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Malah, Aliff dikatakan terkejut apabila menerima berita isterinya memfailkan permohonan percer4ian.

Dalam masa sama, Jawatankuasa Pendamai (JKP) yang dilantik mahkamah gagal menemui penyelesaian.

“Sudah tiga kali JPK dibuat, tapi gagal,” kata sumber itu.

Difahamkan, ketika ini pasangan itu sudah tidak tinggal sebumbung sejak beberapa bulan lalu.

Aliff dilihat berulang alik ke rumahnya yang terletak di Pavilion resident Kuala Lumpur berdasarkan video dimuat naik di Instagram.

Terdahulu, Harian Metro melaporkan Nur Shahida enggan mengulas mengenai perkara itu.

“Bab rumah tangga saya tak nak komen. Minta maaf ya,” katanya ringkas. – Harian Metro

Sumber : Viddy Media

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply