Berita Yang Mengejutkan Dakw4 Bahawa Kajol & Anak Gadisnya Positif C0VID-19?

Berita yang mengejutkan dari keluarga pelakon Bollywood, Kajol. Suami Kajol, Ajay Devgan, baru-baru ini menolak khabar angin yang tidak berasas mengenai anak perempuannya, Nysa Devgan dan isterinya Kajol dijangkiti virus C0vid-19.

Melalui akaun Twitternya, pelakon itu menulis bahawa berita sebagai fitnah dan tidak berasas.

“Terima kasih kerana bertanya. Kajol dan Nysa dalam keadaan baik, khabar angin mengenai k3sihatan mereka tidak berasas dan tidak benar”- katanya dengan tegas.

 

Baru-baru ini, Nysa telah kembali ke India dari Singapura selepas sekolahnya ditutup di gara-gara anc4man C0vid-19. Anak lelakinya berusia 16 tahun itu dilihat dengan ibunya Kajol di lapangan terbang Mumbai pada 20 Mac.

Dipetik dari India Today, pada 28 Mac menyatakan bahawa Nysa mengalami dem4m dan Kajol membawanya ke hospital. lapor4n itu juga mengatakan bahawa Nysa jmenunjukkan gejala lain dari C0vid-19 seperti batvk, hidung berair, s4kit tekak, dan radang paru-paru.

Walau bagaimanapun, doktor memberitahu mereka bahawa ia hanya dem4m biasa dan memberikan ubat yang sesuai. Seperti yang ternyata, semua lapor4n p4lsu, dan Nysa dalam keadaan sihat dan kini berehat di rumah bersama keluarga.

Diketahui setakat ini, Kanika Kapoor adalah satu-satunya selebriti Bollywood yang telah dites positif untuk virus C0vid-19.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply