Korang Pun Bila Menegur Nampak Tak Ikhlas – Nabil Ahmad Respon D4kwaan Tak Ikhlas Minta Maaf

Selepas Black, Tomok dan Shuib membuat permohonan maaf dengan netizen berkenaan bantuan kerajaan yang khusus kepada golongan artis, pelawak dan pengacara Nabil Ahmad turut membuat langkah yang sama.

Walaupun membuat permohonan maaf, tindakan Nabil berkongsi satu babak filem Allahyarham P.Ramlee menimbulkan tanda tanya dalam kalangan netizen.

Ada yang mend4kwa Nabil tidak ikhlas. Lihat video.

Rata-rata wargamaya rasa kec3wa dengan sikap Nabil yang dilihat tidak ikhlas meminta maaf itu.

 

 
 

Kredit foto: Twitter @Puta02244120

Menyedari hal tersebut, Nabil tampil memberi maklumbalas mengenai perkara itu.

Korang pon bila menegur nampak tak ikhlas nyer!

“Salam semua, saya selalu cakap my fans are my friend. Alhamdulillah friends akan gunakan kata-kata dengan cara yang betol untuk menegur. Saya paham ramai yang cakap saya tak ikhlas bila mintak maaf tapi korang pon bila menegur nampak tak ikhlas nyer. Lebih nak menjatuh kan dari membetol kan so kite ni same guys.

Kita tak suka dis4kiti tapi kita meny4kiti, saya post video anak saya baca doa tapi korang gunakan kata-kata k3sat kat komen!! Kemon laa guys we are better than that!! Saya nak jadi kan ini post yang last pasal isu artis dengan netizen ni!!”

 Kredit Foto – Instagram Nabil Ahmad

Saya nak jadi kan ini post yang last pasal isu artis dengan netizen ni!!”

“Saya masih Ahmad Nabil yang despatch dulu. Masih same guys masih susah masih mencari rezeki untuk keluarga masih menanggung mak dan ayah same macam korang jugak. Kita move on and same doa C0vid ni berakhir yeaaa. Betol tak ke mana kerjaya artis tanpa sokongan peminat.

Itu reality tapi masing-masing jaga hak masing-masing yeaaa. Terima kasih kepada yg menegur cara islam dan kepada owner-owner fake acc yang dibuat just untukk bak4r line #silameninggal ..take care guys”

Tinjauan mendapati hantaran ini telah dipadamkan. Apapun, oklah Nabil nak move on  sebab tak nak perkara ini berpanjangan. 

Baguslah, sebab tanpa peminat siapalah artis.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: cari

Be the first to comment

Leave a Reply