“Berubahlah untuk tak jadi manusia angkuh & riak”- Datin Syahida Tuntut Cer4i Dari Aliff Syukri?

Baru-baru ini, kita dikejutkan dengan berita Dato’ Aliff Syukri yang did4kwa mend3ra anak angkatnya, Aminah Alip Shah atau Ameena sehingga pembantu rumahnya telah membuat lapor4n polis. Apa jadi eh dengan k3s ni? 

Kali ini Aliff Syukri dilanda kontr0versi lagi apabila isterinya, Datin Nur Shahida did4kwa telah membuat tuntutan cerai daripadanya di mahkamah, lapor Harian Metro.

Perkara ini timbul setelah surat tuntutan cerai Datin Shahida menjadi tular di media sosial.

Ketika dihubungi oleh Harian Metro, Aliff Syukri hanya membalas mesej pertanyaan wartawan dengan emoji sedih. Perkara itu dikuatkan lagi apabila dia meluahkan rasa hatinya di Instagram.

k3sulitan itu bukan untuk ditangisi tetapi untuk dihadapi dengan k3sabaran dan ketenangan kerana cinta itu layak diperjuangkan.. tetapi tidak akan bererti apa-apa jika ia tidak pernah dihargai….

Difahamkan, pasangan ini juga gagal menemui jalan penyelesaian walaupun pihak mahkamah telah melantik Jawatankuasa Pendamai (JKP) untuk membantu mereka.

k3s pencer4ian mereka juga dilaporkan akan dibicarakan di mahkamah setelah tempoh perintah kawalan pergerakan (PKP) tamat beberapa minggu lagi.

Rata-rata netizen menasihati Aliff Syukri agar muhasabah diri dan berubah ke arah yang lebih baik.

Mereka juga  dikatakan sudah beberapa bulan tidak tinggal serumah kerana Aliff Syukri dilihat sering berada di rumahnya di Pavilion resident Kuala Lumpur. Memang serius nampaknya k3s ni. 

Kita doakan semoga perkara ini dapat diselesaikan dengan cara yang baik.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Lobakmerah

Be the first to comment

Leave a Reply