Belum habis berpantang, jiwa ibu robek bayi baru genap sebulan disahkan C0vid-19

Runtunnya Tuhan sahaja yang tahu, menerusi perkongsian di Facebook seorang wanita bernama Nur Azeila Selamat, ibu kepada bayi tersebut memaklumkan anaknya baru sahaja genap sebulan ketika disahkan positif C0vid-19.

Difahamkan, pihak KKM memberitahu ibu itu, bayinya yang diberi nama Nur Aishah Zahra merupakan pes4kit paling muda dirawat di hospital.

Sedih jiwa seorang ibu mendapat tahu perkara itu, kini hanya mengharapkan dia dan keluarga diberikan kekuatan untuk menempuh ujian ini.

Tambah Azeila, jiwanya sedih mengenangkan nasib anaknya yang masih terlalu kecil terp4ksa menempuh dugaan yang memeritkan ini.

Malah, belum sempat dia merasai nikmat melihat anak membesar dengan sihat, kerana tidak menyangka dunia kini menjadi huru hara dek kerana virvs dari China itu.

Tidak memaklumkan secara terperinci mengenai punca j4ngkitan, namun wanita itu berharap agar orang ramai yang sudah mula merasai simptom segera membuat ujian saringan dan mendapatkan raw4tan segera.

Semoga keluarga ini diberikan ketabahan hati untuk mengharungi dugaan ini, diharapkan bayi comel ini kuat untuk mel4wan virvs yang berada di dalam tubuhnya.

Sumber : Nur Azeila Selamat via hmtpress.allnws

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply