“Rakyat Tengah Law4n C0vid-19, Siti Nordiana Sibuk Promosi Tudung!”

Sedang rakyat berdepan dengan penularan wabak C0vid-19, Siti Nordiana pula sibuk mempromosikan tudung dan baju raya di Instagram.

Gara-gara tindakannya itu, artis yang lebih mesra dipanggil Nana ini menerima sel4ran ramai.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dah lama sangat Nana duk teaser pasal koleksi Limited Edition #cloverushXsitinordiana kan? Koleksi raya simbolik dari seni empayar puteri-puteri Uthmaniyah. Mesti uols dah tak sabar- sabar nak tengok. ❤❤ . So, hari ni, jom kita usha satu persatu design letops dari Koleksi Karya Cinta Agung, exclusive taw, untuk peminat Nana sahaja. Team Cloverush sendiri pon belom keluarkan official catalogue untuk koleksi ni. . . SWIPE LEFT for full designs Koleksi Karya Cinta Agung. Lepas uols dah hadam semua design, komen kat bawah, design yang mana satu paling melekat kat hati uols? ? . #cloverayaXsitinordiana #cloverush #cloveraya2020 @cloverush @cloverushxsitinordiana

A post shared by Siti Nordiana Alias (@sitinordiana) on

Namun tampil membela diri, dia menyatakan, tudung itu bukan untuk Aidilfitri saja, bila-bila nak beli dan pakai pun boleh.

Tambahnya dia tak mahu orang  ramai salah anggap kerana dia promosi tudung bukannya baju raya seperti did4kwa.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Assalamualaikum semua ? . Teaser untuk cuci mata korang. Cantik sangat sangat kan? Make sure korang share pada yang tersayang. Siapa yang nak buat surprise raya untuk mak dari kejauhan, inilah masanya. Mesti dieorang sangat terasa dihargai dan disayangi ? . Whatsapp Admin 017-205 4899 utk dapatkan harga early bird special ❣️ . . Grab sebelum terlambat. Koleksi raya simbolik seni Empayar Uthmaniyyah ni dibuat khas untuk Nana jadi Nana nak korang semua ada koleksi limited edition Cloverush X Siti Nordiana ni ok? Till next update ? . #cloverayaXsitinordiana #cloverush #cloveraya2020 @cloverush @cloverushxsitinordiana

A post shared by Siti Nordiana Alias (@sitinordiana) on

 

“Itu hanya koleksi tudung. Saya kena promosikannya kerana sudah menandatangani kontrak dengan syarikat tudung berkenaan. Sebelum perlaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) lagi, persetujuan kerjasama sudah dibuat. Jadi, saya lakukan saja apa yang sepatutnya.

“Sesi fotografi untuk koleksi tudung sudah dibuat sebelum PKP dan tarikh untuk saya muat naik promosi di Instagram juga sudah dimaklumkan,” katanya kepada Harian Metro.

 

 

Nana juga menegaskan tiada masalah untuk mempromosikan produk tersebut memandangkan memang orang pakai tudung hari-hari.

“Tiada masalah untuk kita promosikan tudung di Instagram ketika ini. Lagipun, orang pakai tudung setiap hari dan ke mana-mana saja. Urusan pembelian juga dibuat secara atas talian (online).

“Pemakaian tudung adalah rutin harian untuk wanita berhijab jika dia ke mana-mana. Jadi, tudung kini adalah antara keperluan wanita,” tambahnya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: cari

Be the first to comment

Leave a Reply