Untunglah! Baru Sebulan Bergelar Duda, Alha Alfa Akui Ramai Wanita Ingin Cuba Nasib

Hampir sebulan bergelar duda, pengusaha kosmetik terkenal, Datuk Alha Alfa mengakui dirinya menerima banyak mesej daripada individu tidak dikenali ingin menjadikannya sebagai suami. Untunglah!

 

Ketika ditemui mStar online, Alha juga mengatakan ada ibu bapa ingin menjadikan dirinya sebagai menantu tanpa perlu mengeluarkan belanja yang banyak, yakni dari segi hantaran dan sebagainya.

“Setelah saya umum saya sudah bercerai dengan isteri, bukan saja mesej sel4ran yang saya dapat, malah sampai sekarang saya turut terima mesej lamaran daripada individu yang tidak dikenali,”

“Ada yang nyatakan hasrat nak jadikan saya suami mereka dan sanggup susah senang bersama. Lebih mencuit hati, ada pakcik makcik yang tawarkan saya berkahwin dengan anak mereka tanpa perlu keluarkan wang hantaran dan sebarang majlis,” ujarnya lagi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

jumpa kejap lagi tau! jam 9 malam di astro ria (124) ria hd (104) @malaysia.top.mua ..tugasan minggu ni bg sy amat mencabar MINDA & KRETIVITI para MUA kite..ape makeup yg diorg kene buat???? hint nya, UNSUR ALAM??????dan MEREKA SGT2 HEBAT!! hebat macamnaa??? korg kene tgk kejap lagi ok!! xsabar kan! cepat set alarm utk malam ni ok! dgn JURI2 yg sgt professional , antaranya MUA TERKENAL INDONESIA ibu @dewitian85 dan seorg lagi rahsia! ehehe?????? see u guys tonite! siapalah yg akan tersingkir ??? nak FINAL dah ni huwaaaaa ?? . . . ? : @syafieq_ayman . ? : @adamsyaakir_ . . . #malaysiatopmua #malaysiatopmua2020 #malaysiatopmuaalhaalfa #mtm #alhaalfa #alhaalfacosmetics

A post shared by www.alhaalfa.com (@alhaalfa) on

Alha mengakui belum terfikir untuk mencari teman pengganti buat ketika ini. 

“Kalau sekadar kenal-kenal untuk berkahwin itu, bolehlah! Bukan mudah untuk cari teman hidup, kalau dengan bekas isteri dulu pun lima tahun kami berkawan sebelum putus untuk berkahwin,” katanya kepada mStar.

Untuk rekod, tanggal 22 Mac lalu, kec0h industri hiburan apabila Alha mengumumkan tidak lagi bersama isteri setelah hampur enam bulan bersama.

Menurutnya, perkahwinan bersama Noor Azlin Ismail itu retak atas faktor perbezaan usia dan kerjaya. Berita tersebut ternyata menjadi perbualan hangat masyarakat dan instagram peribadi milik Alha dibanjiri dengan pelbagai komen daripada netizen. 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: cari

Be the first to comment

Leave a Reply