“Melihat Kau Hari-Hari Berd4rah,” – Zarina Zainuddin Sebak Lihat Keadaan Azil, Tetap Cuba Patuhi PKP

Pelakon senior, Zarina Zainuddin berkongsi keadaan anaknya yang menghid4p aut1sme, Muhammad Razil Azrai atau sinonim disapa Azil yang kelihatan ced3ra dengan lelehan d4rah keluar daripada hidung.

Menurut penjelasan, Azil dikatakan mahu keluar ke kedai selepas pulang ke rumah.

“Ya Allah anakku azil ibu tak boleh keluar sehari sampai 3 kali ke kedai nak. Melihat kau hari hari berd4rah tak sanggup ibu tengok.

“Ibu cuba gembirakan hati ibu yang luluh ini melihat kau begini hari2 semuga Allah melindingimu selalu nak,” luahnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ya Allah anakku azil ibu tak boleh keluar sehari sampai 3 kali ke kedai nak .. melihat kau hari hari berdarah tak sanggup ibu tengok ??? Ibu cuba gembirakan hati ibu yang luluh ini melihat kau begini hari2 semuga Allah melindingimu selalu nak ??????

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_) on

Walau bagaimanapun, ada netizen yang mencadangkan agar pelakon itu meminta kebenaran bertulis daripada  pihak berkuasa memandangkan telah keluar kerajaan telah memberi pelepasan khusus buat anak-anak istimewa.

Terdahulu, Menteri Kanan, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob memaklumkan kelonggaran diberikan kepada golongan autism dan OKU untuk mendapatkan terapi seperti dinasihatkan pakar namun tidak dibenarkan secara berkumpulan.

Foto : Instagram Zarina Zainuddin

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: MH

Be the first to comment

Leave a Reply