“Cerewetnya Kluster Kayangan ni!” – Netizen Menyampah Dengan Perangai Kluster Elit, ‘Demand’ Makanan Kuarantin?

Sejak minggu lepas, bermacam cerita kurang enak kita dengar tentang golongan elit yang kini sedang menjalani kuar4ntin atau kini digelar ‘Kluster Kayangan’. Ada yang complain tentang makanan, ada yang complain macam duduk penj4ra padahal dikuar4ntin di hotel mewah dan macam-macam lagilah.

 

 

Tapi, kali ni viral pula di Twitter satu gambar papan putih menunjukkan nota dari golongan Kluster Kayangan ini yang ‘demand’ makanan dihidangkan untuk mereka.

Tengok betapa cerewetnya Kluster Kayangan ni! Menyusahkan ?”

Melalui gambar itu boleh nampak bermacam-macam catatan dari kebanyakan individu dari kluster tersebut tentang ‘pesanan’ mereka. Ada yang tak makan pedas, ada yang tak makan daging, tak makan kambing, tak makan ikan keli atau ikan air tawar dan macam-macam lagilah.

Jangan terkejut, ada yang siap mintak tambah satu lagi portion makanan dan kettle tau!

Ramai netizen yang baca posting tu geram dan menyampah dengan sikap demanding dan banyak songeh golongan Kluster Kayangan ni. Ibarat macam tak bersyukur dengan apa yang disediakan dan menyusahkan ramai pihak frontliner.

Ada juga yang rasa perkara itu biasa kerana mungkin membabitkan masalah k3sihatan atau alahan. Kata mereka, mentanglah sekarang ramai sel4r golongan Kluster Kayangan ini jadi perkara sebegini pun nak dibesarkan.

Betul juga, kalau disebabkan s4kit atau alahan sebab tu kena ada catatan. Tapi kalau yang ‘demand’ tu memang tak patutlah rasanya… Apa pendapat korang?

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: LM

Be the first to comment

Leave a Reply