Artis veteran Wan Maimunah menerima sumbangan dari seorang Ustaz, mengalir air mata beliau semasa terimanya

Beliau ialah pemenang Artis Komedi Wanita Popular Anugerah Bintang Popular Berita Harian untuk 5 tahun berturut-turut pada edisi 1992 – 1996/1997.

Wan Maimunah mula menceburi bidang lakonan secara serius pada tahun 1972, dan merupakan pelakon serba boleh yang mampu membawakan apa sahaja watak yang ditawarkan padanya. Beliau juga lebih terkenal dengan watak air mata yang paling melekat di mata peminatnya.

Semoga Dia Mendapat Hidayah' - Wan Maimunah

Sama seperti rakyat Malaysia khususnya, semua akan terk3san dengan pandemik wabak C0vid-19 ini. Tidak terkecuali dengan pelakon veteran ini. Tular satu video dimana seorang Ustaz memberikan sumbangan kepada Wan Maimunah.

Wan Maimunah juga mengucapkan satu ucapan kepada Ustaz ` setiap yang baik, baik juga balasannya`. Beliau juga ada menyatakan Tengku Khaleeda ada cuba mencarinya. Wan Maimunah memberitahu subuh tadi Tengku Khaleeda berjaya menghubunginya setelas puas mencari nombor yang boleh dihubungi.

Semoga kehidupan artis veteran kita ini lebih baik dan juga diberi k3sihatan yang baik. Sama-sama juga kita doakan wabak pandemik C0vid-19 ini segera hilang dari bumi Malaysia. Amin.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: RJ

Be the first to comment

Leave a Reply