Warganet Puas Hati KP Kesihatan Jawab Persoalan Dengan Jelas Dan Penuh Terperinci

Umum telah mengetahui bahawa dunia kini sedang dilanda dengan wabak pandemik C0vid-19. Setiap hari, rakyat Malaysia akan disajikan dengan lapor4n perkembangan harian C0vid-19 yang diadakan oleh Kementerian k3sihatan Malaysia.

Ketua Pengarah k3sihatan Malaysia, Dr Noor Hisham Abdullah akan berdiri di hadapan barisan media untuk melaporkan perkembangan dan menjawab segala pertanyaan yang diajukan oleh para petugas media.

Kredibiliti yang ada pada Dr Noor Hisham tidak perlu disangkal lagi. Ketelusannya dalam memberi informasi serta menjawab pertanyaan petugas media dengan sangat jelas dan lancar menunjukkan bahawa beliau sedang mencuba sedaya upanya untuk memerangi penularan wabak yang setakat ini telah menjangkiti ribuan rakyat Malaysia.

Gambar: Bernama

Bukan sahaja para media yang berpuas hati dengan jawapan kepada soalan yang diajukan, bahkan warganet di media sosial yang mengikuti perkembangan tersebut menerusi Facebook Live juga turut berpuas hati.

Antaranya boleh dilihat seperti berikut:

Ada netizen yang menyatakan penerangan yang dibuat oleh KP k3sihatan seakan-akan sedang belajar berkenaan virus dan antibodi.

Selain itu, ada juga warganet yang menyatakan kebimbangan mereka terhadap k3sihatan Dr Noor Hisham. Di k3sempatan itu juga, doa turut dititipkan kepada beliau dan petugas yang lain dalam memerangi wabak pandemik ini.

Sumber: Kementerian k3sihatan Malaysia via SK

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply