“President TikTok dah kena mar4h…”- Netizen

Pasangan selebriti, Wawa Zainal dan Aeril Zafrel seringkali menjadi perhatian ramai bahkan menerusi laman sosial juga mereka yang aktif berkongsi perkembangan kepada peminat turut menjadi tumpuan mereka.

Apatah lagi, di musim kuarantin ini setiap perkongsian Aeril Zafrel lebih mencuit hati peminat dan pengguna media sosial apabila dia lebih aktif menghasilkan video-video lucu dengan kreativitinya sendiri dimana ia membuatkan mereka gelak besar melihat gelagat kelakar yang menghiburkan.

 

Pun begitu, nampaknya laman Instagram milik isterinya, Wawa Zainal juga menjadi tumpuan ramai untuk menghilangkan kebosanan di musim kuarantin ini apabila dia pula berkongsi video-video lucu kepada peminat.

Lihat saja video yang dikongsikan ini dimana semua tahu bahawa Aeril Zafrel sering dikatakan asyik dengan telefonnya namun kreativiti Wawa Zainal membuli suaminya gara-gara hal itu membuatkan video dikongsikan ini meraih lebih 470,000 tontonan.

Katanya menerusi ruangan kapsyen, “hp jeeee kerja! Siapa macam ni jugak hp manjang… kita buli!!! Cuba tag sikit… @aeril zafrel.”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

hp jeeeeee kerja! siapa mcm ni jgk hp manjang.. kita buli!!! cuba tag sikit..? @aeril_zafrel

A post shared by Wawa Zainal ®️ (@w4w4_zainal) on

Aeril Zafrel digelar President TikTok cuit hati ramai

Dalam masa yang sekejap juga, ruangan komen dihujani dengan komen berseloroh dengan Aeril Zafrel dimana dia kini digelar President TikTok disebabkan dirinya yang sering menghasilkan video TikTok lalu dikongsikan kepada ramai.


“President TikTok kena bvli dengan bini ke…”


“Sporting betul suami Wawa”


Sumber: Instagram Wawa Zainal via HCL

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply