“Boleh tengok artis tanpa makeup” – Mawar Rashid Upload Video di IG Raih lebih 200k Tontonan

Sejak bermulanya PKP ini, banyak ‘challanges’ yang wujud di internet sebagai penghibur anda terutamanya pada musim virvs ini, hanya duduk dirumah sahaja bertemankan keluarga. #Stayhome #StaySafe

Viral di laman sosial baru-baru ini cabaran internet dengan #dontrushchallenge telah menarik minat ramai untuk mencubanya. terutamanya kepada kaum perempuan kerana challages ini menunjukkan orang yang sama sebelum dan selepas ‘makeup’. Permainan ini lebih meriah jika dimainkan bersama kawan-kawan.

Biarpun tidak berada sebumbung, namun tetap boleh melakukan cabaran begini dengan adanya teknologi hari ini. Terbaru, barisan selebriti dan heroin Malaya pula bergabung membuat cabaran internet #dontrushchallenge ini.

Antara selebriti yang menyertainya adalah Mawar Rashid, Emma Maembong, Nora Danish, Sweet Qismina dan ramai lagi. Dalam ramai-ramai ini, paling menarik adalah Janna Nick yang sememangnya kelakar!

VIDEO :

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

. Finally siap jugak video kita! Thank you semua yang sudi buat video sama2 ? Well done all ❤️ . . Btw, besok last day untuk #STAYHOMESALES . Cepat2 grab your lipcheek serum k ? @mawarosehq

A post shared by MAWAR RASHID (@mawarashid) on

Komen Netizen :

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: ig Mawarrashid

Be the first to comment

Leave a Reply