‘Upload’ Foto Bersama IG Sufian Suhaimi Dihujani Komen Peminat

Pelakon Jasmine Suraya dan penyanyi Sufian Suhaimi dalam program I Can See Your Voice Malaysia (ICSYVMY) yang bersiaran di TV3 pada malam Ahad lalu. Kedua-dua selebriti dikenali ramai, Sufian Suhaimi dan pelakon Jasmine Suraya sudah mencvri tumpuan ramai.

Apatah lagi, setelah episod terakhir rancangan berkenaan dimana Sufian Suhaimi hadir sebagai penyanyi jemputan manakala Jasmine Suraya pula menjadi penyiasat membuatkan mereka bertambah menjadi perhatian terutama peminat penyanyi itu sendiri.

Sepanjang program tersebut bersiaran, penampilan Jasmine dan Sufian antara yang menjadi perhatian penonton lebih-lebih lagi mereka sebelum ini pernah digosipkan bercinta.

Dalam pada itu, Jasmine atau nama sebenar Jasmine Suraya Chin Xian Mei, 30, berkata dia selesa berkawan dengan Sufian kerana karakter ringkas dan bersahaja penyanyi itu.

“Glad to be part of #icsyvmy3 final episode. Korang tengok tak?” tulis Sufian Suhaimi menerusi ruangan kapsyen.

Meskipun dirinya yang bertanya kepada peminat dan pengikut adakah mereka menonton rancangan berkenaan dalam episod terakhir yang menampilkan dirinya itu namun lain pula ruangan komen dimana dihujani dengan reaksi ramai tentang foto mereka bersama.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Glad to be part of #icsyvmy3 final episode. Korang tengok tak?

A post shared by Sufian Suhaimi ?? (@sufiansuhaimi_) on

Sumber: IG sufiasuhaimi

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply