“Tetiba teringat boipren lama” Payung f0to suami, k4psyen Elly Mazlein cult hati peminat

 

Pelakon dan pengacara terkenal, Elly Mazlein semakin mendapat perhatian ramai apatah lagi sejak kemunculannya dalam drama Kampung People yang berjaya mencvri hati penonton drama tempatan.

Pun begitu, perkembangan Elly Mazlein atau turut sinonim dengan panggilan Kak Lina PomPom membuatkan ramai ternanti-nanti. Sehingga dilaman Instagram peribadinya juga sering mendapat perhatian peminat dan followers dimana ianya telah mencecah 1.4 juta.

Selain seronok melihat gelagat lucu dan sporting pelakon ini dilaman Instagram, ternyata yang membuatkan peminat turut senang apabila dia juga berkongsikan moment bersama suaminya, Mohamad Azlan.

 

Sebelum ini, pernikahan Elly Mazlein bersama seorang cikgu berasal dari Kelantan ini menjadi tumpuan ramai apabila rata-rata tumpang gembira melihat selebriti ini bahagia dengan jejaka pilihannya itu.

Dalam pada masa yang sama, Elly Mazlein menerusi perkahwinan terdahulu dikurniakan seorang cahaya mata perempuan dan dapat dilihat anaknya juga senang dengan kehadiran suaminya.

Kapsyen Elly Mazlein curi tumpuan ramai

Terbaru, perkongsian Elly Mazlein bersama sekeping foto bersama suaminya itu mencuit hati ramai. Menerusi kapsyen, Elly Mazlein tetiba teringat akan teman lelaki lamanya itu dan sempat berseloroh dan memuji suaminya ketika itu.

“Ermmm entahla… tetiba teringat boipren lama. Tapi elokkan senyuman dia, berkemeja lagi. Masa ni celebrate birthday dia. Orang kata, kalau kita teringat kat dia, maknanya dia pun tengah teringat kat kite, betoi ka?”

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ermmmmm entahla.. tetiba tringat boipren lama.. Tp elokkan senyuman dia.. berkemeja lg ??????.. Masa ni celebrate birthday dia . Org kata, klu kite tringat kat dia, maknanya dia pun tgh tringat kat kite .. betoi ka? . Elehhhh nak pujuk blk le chuuuuuu ..

A post shared by ?SaraAzlan? (@iamellymazlein) on

Di ruangan komen, selain perkongsiannya sering mencuit hati peminat dan pengikut, rata-rata mereka juga mendoakan kebahagian pasangan ini.

Reaksi ramai diruangan komen

  

Sumber: Instagram Elly Mazlein

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply