Isteri Aliff Syukfi Did4kwa Sudah Failkan Percer4ian, Sekali Zarina Masuk Komen

k3s Sebelum ini hangat diperkatakan tentang pergolakan rumah tangga usahawan kosmetik popular, Datuk Seri Aliff Syukri dan isteri, Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid. Ia berikutan d4kwaan bahawa Nur Shahida sudah memfailkan percer4ian di mahkamah.

Namun sehingga hari ini tiara apa-apa pengesahan secara rasmi dibuat oleh kedua-dua pasangan ini.

Terbaru, pelakon Zarina Zainuddin telah memberi bayangan mengenai kemelut rumahtangga Aliff dan Shahida. Menerusi sebuah komen yang ditinggalkan oleh Zarina di Instagram Aliff, dia mendoakan supaya rumahtanggan mereka kembali pulih.

“Moga ada keajaiban buat Dato Sri sekeluarga di bulan Ramadhan yang mulia ini. Banyakkan berdoa Dato Sri, hanya Allah tempot kita mengadu di saat ini. Saya doakan semoga jernih kembali hubungan Dato Sri dan Datin Sri demi anak-anak tercinta taira yang mustahil dalam hidup ini. Inshallah”- komennya di Instagram.

Komen Zarina ini telah mencetuskan tanda tanya di malanga netizen, sehingga ada yang mend4kwa Zarina lebih mengetahui tentang rumahtangga pasangan ini benar-benar bermasalah.

Doa yang disampaikan oleh Zarina ini berikutan dari luahan Aliff di salah satu posting terbarunya di Instagram. Aliff berkongsi foto bersama anak-anaknya dan berkata, ada hikmah di sebalik musibah yang menimpa dirinya.

“Sy faham perasaan korang inilah Permata hati sy. Tak kisah la petir ke guruh ke mesti ada benda yang baik di hadapan. Percaya pada Allah dan tawakal betul betul setelah usaha.

Alhamdulillah. Banyak benda ajaib jadi pada bulan ramadhan ini.”-tulisnya di Instagram

Ini bukan kali pertama pergolakan rumah tangga Aliff dan Nur Shahida menjadi perhatian kerana pada tahun lalu, pasangan ini juga dilaporkan berselisih faham dan berbaik tidak lama kemudian.

Memilih Melepaskan Lebih Melegakan Daripada Memaksa!! – Datin Shahida

Datin Sri Nur Shahida merupakan isteri Dato Aliff Syukri Kamarzaman yang merupakan anak pengasas produk kosmetik Sendayu Tinggi, Rozita Ibrahim. Datin Shahida mula dikenali menerusi kumpulan nasyid, Solehah yang turut dianggotai penyanyi Bienda. Disini, min berharap agar netizen sentiasa mendoakan yang terbaik buat keluarga Datin Nur Shahida agar berjaya dunia dan akhirat.

mama cakap kena pakai reben hari2 sebab kalau x pakai dah mcm rupa boy je….mama cakap rambut saya pun ala2 bulu ketiak je – Datin Shahida

Allah…Comel nya raudhah..Masyaallah..Mcm arab – Netizen

Menerusi entri terbaru datin shahida menerusi halaman instagram nya dengan kapsyen:

Bukan senang nak dapat bergambar dengan abg yusoff yang lasak raja benjol ni…sekali dapat peluang sampai telinga raudhah cak pom pom ni senyum sian mama baru lepas kena gigit dengan abg yusoff ni

Netizen turut memberikan komen komen positif:

Muka mama sgt si raudhah ni.. besar mesti cantik macam mama dia.. moga kenan kt baby dlm perut ni

Suka nyaaa tgk wajah raudhah ni… manis & sejuk je. Tenang rasa

Sebiji muka abah dia si raudhah comel ni

Sumber : http://transformasi.pw/

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply