“Bilik Lofa sebesar rumah…”- Kakak ‘tour’ bilik Neelofa cvri tumpuan ramai

Siapa saja yang tidak mengenali dengan selebriti berjaya, Neelofa dimana selain sibuk dalam kerjaya seni dia juga sangat dikagumi oleh peminat kerana perniagaannya yang sudah tidak perlu diperkenalkan lagi.

Usahawan dan selebriti terkenal ini juga, tidak lokek berkongsikan doa dan amalan yang dilakukannya kepada semua dan dalam pada masa yang sama, Neelofa juga menjadi idola buat para gadis di luar sana.

 

Pun begitu, melihat kejayaannya itu membuatkan netizen tidak hairanlah kemewahan yang dimiliki oleh selebriti ini apatah lagi setelah melihat biliknya apabila kakaknya, Noor Nabila berkongsikan segmen room tour yang dimuat naik menerusi laman YouTube.

Room tour bilik Neelofa curi tumpuan ramai

Ternyata video pendek dikongsikan Noor Nabila melalui laman Instagram peribadinya ini juga meraih perhatian ramai peminat dan followers kakak Neelofa.

“Malam ni episode baru… kitorang tour bilik Neelofa walaupun dah beribu kali tour… tengok tau…” ujarnya menerusi posting.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Malam ni episode baru…. kitorang tour bilik @neelofa walaupunnn dah beribu kali tour… tengokkkk tauuu @rosixomar donkeywalk…link at bio ✅ jangan lupa subscribeeeeee ?

A post shared by Noor Nabila (@noornabila) on

Menerusi video dikongsikan itu, ada netizen merasakan bahawa biliknya itu sebesar rumah dan melihat keluasan bilik selebriti popular itu membuatkan ramai tertarik untuk melihatnya.

“Bilik Lofa sebesar rumah kami”

 

Apatah lagi, bilik Neelofa dipenuhi dengan himpunan beg dan kasutnya sehingga juga membuatkan peminatnya teruja.

Di laman YouTube Rosix & Bella turut menerima pelbagai komen daripada peminat dan pengikut yang mana rata-rata memuji dan meninggalkan komen positif di segmen room tour Neelofa.

Reaksi ramai

Sumber: Instagram Noor Nabila, YouTube via HCL

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply