Nad Zainal Meletekkan Rosyam Nor Sebagai ‘Hero Malaya’

 

Kuala Lumpur, pelakon berbakat tinggi Nad Zainal menjadikan ‘Hero Malaya’ kepada Datuk Rosyam Nur kerana beliau merupakan pelakon yang paling digeruni apabila mereka digabungkan dalam dua projek tel

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rosyam Nor (@iamrosyam)

efilem.

 

Nad Zainal juga mengaku berdasarkan pengalamannya berlakon dengan Datuk Rosyam adalah sangat menggerunkan bagi dirinya kerana Datuk Rosyam sudah 13 tahun mendalami bidang dunia seni.

Nad Zainal atau nama sebenarnya Farah NAdia berkata, walaupun sudah ramai pelakon bergabung dengannya tetapi Nad tetap meletakkan nama Datuk Rosyam pada tempat teratas.

Siapa yang tidak gerun apabila digandingkan dengan Datuk Rosyam kan ? namanya yang hebat dan cukup karisma lagi. Nad telah berganding dengan Datuk Rosyam sebanyak dua kali dan dapat mencipta momen momen indah dalam kerjaya seninya.

“Bayangkanlah, dapat berlakon dengan pelakon pujaan hati. Malah, ibu bapa saya juga sukakan Rosyam.

Ibu dan ayah saya teruja bila mendapat tahu saya dapat berganding dengan Datuk Rosyam tetapi saya pula gementar malah takut untuk berganding dengannya.

Pertama kali digandingkan dengan Datuk Rosyam ialah dalam telefilem Mawar Putih Tanda Perpisahan pada 2013, dan untuk kali keduanya pula dalam filem Terputusnya Sebuah Doa sempena aidilfitri.

Nad juga kagum dengan sikap Datuk Rosyam kerana beliau tidak kedekut untuk berkongsi ilmu lakonan dan nasihat kepada beliau dalam dunia seni ini.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ناد زاينل (@nad.zainal)

Tidak lama lagi Nad Zainal bakal menyambut anak keduanya pada bulan April depan.

“Lihatlah sekarang, biarpun tidak aktif berlakon dan fokus berniaga, pengaruhnya kuat. Beliau pemurah mengajar saya skil lakonan.

Walaupun mukanya nampak gar4ng, tapi orangnya sangat sempoi kelakar dan merendah diri. Dia juga tidak pernah lupa diri dan sentiasa menghargai peminatnya kata Nad Zainal.

Rosyam beritahu kepada saya, “tanpa peminat artis tak akan kemana mana” dan nasihat itu juga saya pegang sampai sekarang.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Diari Dunia

Sumber: BH Online

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Sumber

Be the first to comment

Leave a Reply