“Kalau Ada Kawan Macam Ni, Aku Sayang Sampai Hvjung Ny4wa,” – Ajak Shiro

Baru-baru ini, tular di media s0sial mengenai sebuah viideo melibat sekvmpulan penunggang motosikal berkuasa besar.

Viideo tersebut mem4parkan re4ksi cem4s seorang individu yang amat khu4tir saat melihat salah seorang rakannya terb4bas lalu terpel4nting di bahu jalan.

Bagaimanapun, rakannya itu dilihat selamat dan dikhabarkan tidak menglami sebarang kec3deraan seriius.

Viideo berdurasi hampir 40 saat itu nyata mnyentuh hati ramai pihak yang sebak mendengar tngisan seorang shabat saat melihat orang yang disayanginya ditimpa musibah.

Antara yang turut terkesan dengan vdeo tersebut adalah pelawak dan penyampai radio, Ajak Shiro.

Menerusi prkongsian di laman Instagram, Ajak mndedahh dia berasa sangat trharu selepas mnonton video berkenaan terutamanya saat melihat nilai prsahabatan yang ditunjukkan oleh sekumpulan sahabat itu.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ajak Shiro (@ajakshiro)

“Semoga dipermudahkan semua urusan abang-abang ni. Aku trharu dengar suara kawan dia pnggil nama dia. Nampak yang dia sayang. Siapa kata lelaki tak sweet? Sweet kita dalam g4nas Dik,” tulisnya.

Dalam pada itu, penyampai radio Suria FM ini turut menasihati para sahabatnya untuk sentiasa berhati-hati terutamanya ketika menunggang motosikal.

“Kau bawak moto slow-slow Ji @fizie_hotfm . Aku kalau ada kawan macam ni aku s4yang dia sampai hujung nyawa,” katanya lagi.

Menerusi ru4ngan k0men, rata-rata netiizen dan rakan artis menzahirkan rasa yang sama selain turut menyifatkan hvbungan persahabatan sesama lelaki adakalanya sangat istimewa.

Sumber: Instagram Ajak Shiro

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : MEDIAHIBURAN

Be the first to comment

Leave a Reply