Zahirah Macwilson Gementar Menggunakan Senj4ta Api Sebenar Untuk Latihan Filem

Zahirah Macwilson pelakon yang dikenali ramai yang mana merupakan isteri kepada Aiman Hakim memberitahu bahawa dia sangat takvt dan gementar apabila diminta untuk menggunakan senj4ta api yang sebenar sebagai latihan untuk filem Bulan&Pria terhebat.

Zahirah berkata dia perlu menjalani latihan secukupnya untuk menggunakan senj4ta api tersebut.

Benda yang bahaya tidak boleh untuk buat remeh.

“Ini pengalaman yang berharga buat saya. Pada awalnya saya akui sangat gementar tapi saya gembira kerana dapat merasai pengalaman menggunakan senjata api di dalam filem.

Filem yang diterbitkan bersama oleh Astro Shaw, Niza Entertainment dan Skop Production ini dibintangi oleh Khir Rahman, Zizan Razak, Alif Hadi, Bell Ngasri, Didie Alias, Aprena Menrose, Sein Qudsi, Rashid Ishak dan ramai lagi.

Zahirah turut meluahkan dia berasa bangga kerana dapat turut serta dalam filem ini dan dia juga berkata jurulatih yang memantau latihan beliau dengan senj4ta api terkejut akan kebolehan dia menggunakan senj4ta api.

Filem yang diarah oleh Ghaz Abu Bakar ini akan mula ditayangkan di pawagam rumah anda pada 11 Mac nanti.
Saksikan filem Bulan & Pria Terhebat yang akan berada di Pawagam Rumah Anda, Astro First bermula 11 Mac ini.

Untuk melanggan sila ke saluran 480 atau anda juga boleh strim di Astro Go atau On Demand. Dengan hanya RM15, anda boleh menonton selama 48 jam (2 hari) secara berulang-ulang. Ikuti info dan klip-klip menarik tentang filem ini menerusi akaun Instagram, Facebook, Twitter Astro Shaw.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Astro Shaw Sdn Bhd (@astroshaw)

 

Be the first to comment

Leave a Reply