[VIDEO] Wany Hasrita k0ngsi ciri2 lelaki idamannnya buatkan ramai setuju

Penyanyi popular, Wany Hasrita merupakan salah seorang selebriti yang akan bertanding di Anugerah Juara Lagu (AJL 35) tidak lama lagi dan perkara itu mengundang dia dijemput sebagai tetamu jemputan di segmen siaran radio, Hot FM.

Wany Hasrita juga ditemu bual oleh tiga gandingan baharu iaitu Geng Pagi Hot yang terdiri daripada Mark Adam, Riena Diana dan Fizie.

Screenshot_277

Walau bagaimanapun, perkara yang menjadi tumpuan juga apabila Wany Hasrita diminta untuk berkongsikan ciri-ciri lelaki idaman. Rasanya ramai mengetahui, Wany Hasrita merupakan penyanyi yang jarang mendedahkan tentang kisah peribadinya.

Namun begitu, dalam segmen Geng Pagi Hot ini, Wany atau nama sebenarnya, Nurshazwany Hasrita memberitahu beberapa ciri-ciri itu kepada umum.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hot FM 🇲🇾 (@hotfm976)

Perkongsian mengenai ciri-ciri lelaki idaman itu ternyata menjadi tumpuan peminat Wany Hasrita apabila ditonton ribuan kali berserta dengan meninggalkan ratusan komen.

“Dia ni sweet selepas Mira Filzah, suka dia punya perwatakan…”

Wany Hasrita

Screenshot_274

Screenshot_275

Warganet nampaknya juga bersetuju dengan ciri-ciri yang dikatakan oleh penyanyi terbabit ketika di Hot FM dan selain itu sempat juga, peminatnya berseloroh dengan meninggalkan pelbagai reaksi disamping mendoakan dirinya agar cepat dipertemukan jodoh.

“Betul setuju sebagai seorang perempuan”

Screenshot_285

Wany Hasrita

Screenshot_276

Screenshot_278

“Tak nak terlalu berharap, nanti tup tup dah berkahwin… bercinta 5 tahun”

Wany Hasrita

Wany Hasrita

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply