Iman Troye Belum Sedia Nak Berkahwin Dan Ingin Berkahwin Pada Umur 30 Tahun

Iman Troye bergelar seorang penyanyi dalam pada masa yang sama dia juga seorang pelajar, pelajarannya tidak akan terjejas untuk menyambung pengajian ke peringkat Universiti.

Iman sekarang ini merupakan pelajar UITM Shah Alam dalam jurusan muzik berkata dia ingin ke kampus untuk belajar seperti pelajar sebelum ini tetapi wabak C0v1D ini menghalang untuk belajar secara bersemuka dan sekarang ini hanya belajar melalui atas talian sahaja.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 𝗜𝗠𝗔𝗡 𝗔𝗟𝗬𝗦𝗦𝗔 𝗦𝗔𝗛𝗔𝗕𝗨𝗗𝗜𝗡 🌻 (@imantroye)

“Belajar online bosan tau! Feel dia tak ada, kadang-kadang bangun pagi tu macam… ala kelas lagi 5 minit, boleh tidur kejar.

“Tapi walau bagaimanapun tetap kena datang kelas, jangan miss… jangan nanti kalau final baru cari semua, ” katanya kepada mStar.

Iman Troye juga turut menafikan hubungan antara beliau dengan Naim Daniel, Dia berkata hubungannya bersama Naim Daniel hanya sekadar adik dan abang sahaja.

Dia juga turut berkata bahawa dia bakal berkahwin bila usia mencapai umur 30 tahun dan buat masa sekarang ini dia belum bersedia untuk menjalinkan hubungan cinta.

“Naim Daniel tu memang abang ya, jangan macam-macam… memang abang! So far memang saya single, so kalau nak try boleh DM” ujarnya.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply