Da’i Syed Jelaskan Kenapa Beliau Tidak Pandang Kamera Ketika Live

Daripada perkongsian Insta Story, salah seorang netizen mempersoalkan akan tindakan pendakwah bebas yang dikenali ramai dan juga seorang penyanyi iaitu Da’i Syed, netizen tersebut mempersoalkan tentang kenapa Da’i Syed tidak pandang ke arah kamera ketika melakukan live.

Netizen berasa kurang senang dengan tindakan yang dilakukan oleh Da’i Syed tersebut, netizen juga memberi peringatan supaya beliau memandang ke arah kamera apabila bercakap menghadap individu tersebut.

Da’i Syed tampil mengulas perkara tersebut beliau mengakui sememangnya dia sengaja tidak memandang ke arah kamera ketika membuat rakaman video ataupun siaran secara langsung di instgram.

Beliau berkata, dia terpaksa berbuat demikian demi untuk berhati-hati kerana berkemungkinan besar dis1hir ataupun s4ntau melalui mata. Selain itu, beliau berbuat demikian atas nasihat seorang ustaz kepadanya.

“Ya! Memang saya selalu tak pandang kamera. Di IG Live juga begitu. Sebab, beberapa bulan lalu saya berubat. Ustaz itu nasihatkan saya jangan terlalu pandang kamera.

“Sebab mereka hantar sihir dan santau melalui mata saya ketika waktu di IG. Mohon doakan. So struggle nak pulih,” katanya.

Terdahulu, nama pendakwah berusia 26 tahun iu menjadi perhatian apabila berdepan dengan pertuduhan melakukan seks luar tabii dan mencabul seorang penuntut kolej swasta pada Oktober tahun lalu.

Sebelum ini pada Oktober tahun lalu, nama pendakwah yang kacak ini melonjak naik di atas pertvduhan melakukan s3ks di luar tabiiii dan m3ncabul seorang penuntut kolej swasta.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Be the first to comment

Leave a Reply