[VIDEO]Majalah 3 Ddah Saat Akhlr Peskit C0VlD-19 & Sisi Sbenar Frontliners Yg Tak Ramai Tahu.

Kita Masih Belum Menang – itulah tajuk Majalah 3 yang bersiaran pada 17 May. Nampak simple bukan ayat beIum menang itu tnpa kita ketahui kisah disebaliknya.

Melalui perkongsian di sebalik tabir tentang perjuangan petugas barisan hadapan di PKRC MAEPS, Serdang dan Hspital Sg.Buloh, ternyata masyarakat kita mungkin belum melihat secara jelas apa yang berlaku sebenarnya di saat jumlah ke$ semakin meningkat.

Ibu terpksa berplsah dengan anak, anak terpksa berplsah dengan ibu bapa, pak cik yang berkunjung ke masjid dan betapa sayvnya tngisan seorang anak melihat bapanya yang bertarvng nywa – dan akhirnya dikebvmikan tnpa kehadiran seorang pun keluarga tersayang.

Pelbagai aspek lain turut dikvpas pada siri kali ini demi memberika kesedaran buat masyarakat tentang bhayanya perkara ini.

Malah produksi Majalah 3 ini juga menyingkap sisi sebenar frontliners yang sentiasa perlu berhadapan dengan kemat1an.

Semoga perkongsian Majalah 3 ini mampu membuatkan kita sedar tentang situasi sekarang ini. Kita bertrung dengan penykit yang memakan nywa. Hargailah insan tersayang.

Jika anda terlepas untuk menontonnya, kami kongsikan video penuh mereka di sini. Luangkan sedikit masa anda dan semoga ia memberi kesedaran kepada kita untuk lebih bertanggungjawab dalam memastikan insan tersayang di sekeliling kita terhlndar daripada vlrus ini.

Video:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaMedia

Sumber: https://media98times.com/

Be the first to comment

Leave a Reply