Faradhiya naik b3rang asyik terima gambar anv daripada pengguna media sosiaI

Pelakon dan penyanyi popular, Farahdhiya melahirkan rasa kurang senang dengan sikap segelintir lelaki yang mengg@nggunya dengan menghantar mesej luc@h menerusi Instagram.

Pelakon yang popular menerusi drama Spa Q itu berkata, dia ingin memberi peringatan, khususnya kepada kaum lelaki supaya berhenti daripada menghantar mesej sedemikian, jika tidak mahu diambil tindakan.

“Salam Aidilfitri. Baru raya ke-3 but I need to do this because it’s getting too much. Peringatan untuk lelaki-lelaki di luar sana. Saya boleh terima anda sebagai peminat yang sukakan bakat saya, I appreciate that.

“But I’ve had enough of men sending me all sorts of messages disrespecting me since I created my Instagram! Macam-macam saya pernah dapat, you name it, gambar anV, anv yang diletak atas gambar muka saya, messages tidak senonoh dan antaranya messages sebegini yang non stop hantar message walaupun bercakap sendiri,” tulis Farahdhiya di Instagram.

Tambah Farahdhiya lagi, dia terlalu banyak menerima mesej sehingga ada yang mahu mencari alamat rumahnya dah mahu mengajaknya berjogging.

“You are invading my personal space and my privacy! All I can say kamu ni psyCh0! Stop har@sslng me!” tegasnya.

Farahdhiya juga berkaya, dia tidak teragak-agak untuk membuat laporan polls sekiranya terus diganggu.

 

“Leave me alone sebelum saya tidak teragak-agak utk membuat laporan polls kerana bertahun-tahun saya sabar dengan perangai-perangai kurang ajar lelaki yang begini di social media, enough is enough! Apabila tidak ada rasa hormat pada per3mpuan, inilah jadinya.

 

“Just because I don’t have a father anymore it doesn’t mean I can’t protect and stand up for myself ok? Jangan cabar saya because I’ll go straight to the pollce. Fullstop,” tutupnya.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaMedia

Sumber : oijom.com via trendingkini

Be the first to comment

Leave a Reply