‘Suami’ Terlibat Pengvbahan Wang Har4m, Hidup Fasha Sandha Hvru H4ra

Pelakon terkenal Fasha Sandha menceritakan dirinya menjadi hurv h4ra dan mengalami mas4lah rumah tangga sebaik mengetahui suaminya selama ini merupakan seorang sc4mmer.

Tembel4ng suaminya sudah lama tidak bekerja terb0ngkar sekaligus mended4hkan pekerjaan terkini yang dilakukannya iaitu pengub4han wang har4m.

Lebih memed!hkan, perbuatan terkutvk itu dilakukan bersama bekas kekasihnya.”Begitulah lebih kurang jalan cerita mengenai karya terbaharu lakonan saya dalam drama terbitan Radius One, Scammer,” kata Fasha kepada Gempak.

Fasha melanjutkan bicara dengan menceritkan watak dan para pemain lain yang terlibat dalam drama yang akan menemui penonton bermula 24 Mei ini di Astro Ria pukul 11 malam.

“Saya membawa watak Nisa, seorang isteri hamil manakala suami saya adalah Kamal Adli. Dia terlalu sayangkan Nisa dan ingin memberi kemewahan kepada saya.

“Tanpa pengetahuan saya, dia sebenarnya seorang scammer dan melakukan kerja haram ini bersama bekas kekasihnya,” ujar Fasha.

Scammer turut dibintangi Siti Saleha, Arash Mohamad, Hasnul Rahmat, Jay Iswazir, Didie Alias, Brian Chan, Chew Kin Wah, Muaz Fitri, Megat Sharizal, Tony Eusoff, Aireen Riana, Faizul Syaharin dan Kak Girl.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaMedia

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply