“9 Bulan Mengandvng, Seumur Hidup Belum Pernah Lagi Ada Anak H4ram” – Isteri Ali Puteh Kecew4 Difitn4h

Isteri kepada pelawak Ali Puteh, Melati Fitri Abdullah meluahkan rasa sed!hnya apabila menerima fitn4h yang menyatakan dia dan suaminya memiliki anak lu4r nik4h.

Menerusi laman sosial Instagram, Melati berkongsi catatan sed!h sebagai penjelasan dan penafian terhadap t0hmahan yang diberikan.

“Sejah4t-jah4t ibu, ibu tak pernah buat seperti yang di hangat-hangatkan sekarang ni. Ibu hanya manusia biasa yang tak lepas dari khilaf tapi janganlah sampai menfitn4h ibu, anak-anak dan keluarga ibu sampai begitu sekali.

“Memang ibu akvi, ibu sed!h sangat, 9 bulan ibu kandungkan anak-anak, sus4h senang hanya ibu yang tahu, sampai hati orang nak berkata begitu. Seumur hayat ibu belum pernah lagi ada anak har4m,” tulisnya di ruangan kapsyen.

Melati turut tampil mempertahankan Ali atau nama sebenarnya Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan apabila ada yang membuat tudvhan melampav yang tidak berasas.

“Dan sejah4t-jah4t suami ibu, dia bukanlah seorang yang kej4m. Biasalah manusia mana ada yang sempurna. Tapi janganlah kerana nila setitik, rosak semuanya. Janganlah sebab korang b3nci suami ibu, korang fitn4h, hin4, c4ci m4ki dia macam tu.

“Cukuplah, cukup. Bagilah kami sekeluarga hidup dengan tenang tanpa c4cian, m4kian daripada kalian semua. Kami sekeluarga tak ganggu pun hidup korang semua. Yang paling sedih, korang cakap anak syurga ibu tu,” jelasnya lagi.

Melati memaklumkan ibunya turut bersedih melihat nasib yang menimpa mereka sekeluarga dan mahu membawa perkara ini ke muka pengadilan.

Malah, dia sedia memaafkan orang yang membuat fitn4h tersebut jika si pelaku datang bertentang mata dengannya.“Korang dah berjaya mengalirkan air mata mama ibu sedangkan anaknya sendiri pun susah nak mengalirkan airmatanya. 

Tahniah!“Ibu boleh memaafkan sekiranya pelaku berjumpa dengan ibu. Tak apalah, biarlah kes ini ibu serahkan pada kepada pihak polis untuk selesaikan,” ujarnya.

Untuk rekod, Melati dan Ali berkahwin pada Mei 2016.Hasil daripada perkahwinan tersebut Ali dan Melati dikurniakan tiga cahaya mata isitu Sharifah Nur Aaira Qaireen, 3, Sharifah Nur Ainul Mardhiah yang meninggal dunia selepas tiga bulan dilahirkan akibat komplikasi jantung serta Syed Umar Iskandar pada tahun lalu.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaMedia

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply