“Siapa punya kerja ni?!! Dah lama tak makan bubur ke…”- Aaron Aziz

Sejak beberapa hari ini, media sosial dipenuhi dengan foto wajah-wajah kacak hero Malaysia seperti Aaron Aziz, Shaheizy Sam, Shukri Yahaya, Fattah Amin dan ramai lagi.

Namun begitu, wajah-wajah hero drama popular itu mengundang ramai terhibur dan berdekah melihat perubahan mereka yang tampil berbeza kerana foto pelakon lelaki terbabit telah disunting menjadi lebih berisi pada bahagian wajah mereka.

Sehingga perkara itu juga sampai ke perhatian pelakon, Aaron Aziz sendiri dan nampaknya dia juga ingin mengetahui siapa yang menyunting foto dirinya menjadi seorang yang berbeza.

Dalam pada itu menerusi ruangan Instagram, Aaron membuatkan peminat dan pengikutnya juga merasa terhibur kerana dia memuat naik foto yang disunting itu bersama foto wajahnya yang mempunyai banyak perbezaan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Aaron Aziz (@aarondwiaziz)

Pastinya ramai yang tahu bahawa Aaron merupakan salah seorang pelakon lelaki paling diminati peminat drama dan filem tanah air. Apatah lagi selepas dia berlakon dalam filem pecah panggung berjudul KL G4ngster dimana Aaron sebagai Malek.

Ternyata watak pelakon aksi sebagai Malek itu memberikan impak sehingga sekarang malah sebagai pelakon filem Ombak Rindu juga.

IMG_20210522_205707

Ruangan komen di posting Aaron dihujani pula dengan respon berdekah peminat.

“Ni mungkin muka…”

Aaron Aziz

“Hahaha adoii”

Aaron Aziz

“Comelnya Malek”

IMG_20210522_205811

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaMedia

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply