Ditvduh Rentas Negeri & P0tong ‘Q’? Sekali Pihak Hospital Sendiri Tampil Backup Eina Azman, Ini Penjelasannya

Hampir setiap minggu, ada sahaja golongan selebriti yang terpalit dengan isu rentas negeri. Terbaharu, pelakon dan pengacara Datin Paduka Eina Azman dan suaminya Datuk Paduka Kaiser Gurmeet Abdullah didakwa telah merentas negeri untuk menerima suntikan vaksin di sebuah hospital di Ipoh.

Rentas Negeri & P0tong ‘Q’?

Isu tersebut menjadi tular selepas Eina atau nama sebenarnya Ainur Syakina Azman berkongsi hantaran memberitahu dia sudah diva.ksin sekaligus mencetus persoalan dikalangan netizen yang mend.akwa seleriti ini memotong giliran pengambilan va.ksin.

“Alhamdulillah, hari ini (semalam) saya dan suami sudah cuc.uk d.os pertama va.ksin. Tak s.akit pun. Dua jam sebelum dic.ucuk Eina makan panadol dulu.

“Untuk Eina, pening kepala sikit selepas suntikan. Tapi sekejap sahaja lepas tidur sebentar, rasa okey.

“Tak tahu kenapa rasa lapar berganda nak makan sahaja. Tapi nak tanya, normal ke kalau muka jadi ‘bloated?’ Sebab muka Eina jadi bulat sangat lepas su.ntikan va.ksin. Saya rasa lain orang, lain kesan sampingannya tapi Alhamdulillah segalanya berjalan lancar,” tulis Eina.

Hospital Sahkan E.ina Terima Va.ksin

Susulan daripada itu, Eina memadam hantaran tersebut namun berjaya dita.ngkap layar (screenshot) oleh netizen.Rata-rata daripada mereka meluahkan rasa kecewa apabila terjadinya isu tersebut. Malah mereka turut meminta pihak berkuasa untuk menjalankan si.asatan dengan lebih lanjut.

Terbaharu, menerusi carian sumber, hospital yang dimaksudkan telah mengeluarkan kenyataan rasmi mengenai da.kwaan kononnya pasangan ini telah mem.otong barisan menerima v.aksin.

Memetik kenyataan pengarah hospital itu, mereka menafikan bahawa Eina dan suami telah memotong barisan. Sebaliknya, nama mereka disenaraikan atas saranan doktor pakar kerana mereka tergolong dalam golongan yang berisiko tinggi.

Bagaimanapun, kenyataan tersebut turut menjadi pertikaian netizen memandangkan Eina masih muda selain mahukan penjelasan lebih tepat mengenai penyakit yang dialaminya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaMedia

Sumber: Murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply