Tular Dkwaan Sudah Berkahwin Dengan Ahli Politik, Netizen Mula Membanjiri Instagram Mawar Karim!

Selepas tular dkwaan kononnya sudah berkahwin dengan Ahli Parlimen PAS, Datuk Dr. Khairuddin Aman Razali, laman sosial Mawar Karim mula dibanjiri komen daripada netizen.

Menerusi gossip yang sedang tular di laman sosial itu turut menyatakan Mawar merupakan isteri kedua kepada Dr. Khairuddin.

Rata-rata netizen yang meninggalkan komen, menunggu jawapan dan pengesahan daripada bekas isteri kepada pelakon Fizo Omar itu.

Bagaimanapun sehingga kini, Mawar masih belum mengeluarkan apa-apa kenyataan berhubung dakw4an terbabit.

Sementara itu Dr. Khairuddin menafikan sudah berkahwin dengan ahli perniagaan berusia 32 tahun itu.Khairuddin menerusi sebuah kenyataan memberitahu akan membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Kuala Terengganu berhubung berita yang sedang hangat diperkatakan itu.

Beliau turut menafikan telah ditahan di Sekatan Jalan Raya (SJR), Perasing, Kemaman semalam (Khamis).“Saya menafikan telah ditahan di SJR Perasing bersama seorang wanita dikenali sebagai Mawar Abdul Karim,” katanya.

Terdahulu tular sebuah kenyataan di aplikasi Whatsapp mend4kwa Mawar Karim dilihat berada dalam kereta yang sama bersama Ahli Parlimen Kuala Nerus itu.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DDM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDuniaMedia

Sumber: https://gempak.com/

Be the first to comment

Leave a Reply