Uqasha Senrose Tolak Untuk Diberi Percuma Makanan Dari Shanell Harun, Ini Baru Namanya Kawan Yang Tidak Mengambil Kesempat4n

Pereka fesyen yang semestinya dikenali ramai Shanell Harun, beliau mended4hkan sikap pelakon serba boleh dan jelita Uqasha Senrose.

Beliau berkata Uqasha Senrose bukan seorang kawan yang mengambil kesempatan dalam persahabatan.

Menurut Shanell, Uqasha ada membuat tempahan makanan dengannya tapi yang mengejvtkan Uqasha menolak untuk diberi percuma.

“Pagi-pagi jenuh bergaduh dengan Uqasha Senrose. Dia tempah enam set kenduri Dapoq Schombi . Dia duk mintak nombor akaun, Nell saja tak mau bagi.

“Bukan apa, kami dah macam adik beradik. Tapi dia desak juga. Mau tak mau kena bagi juga la. Nanti dia merajuk,” tulisnya.

Uqasha Senrose ataupun nama penuh nya Nik Zaris Uqasha Nik Sen, beliau sangat kagum dengan perwatakan Uqasha kerana selalu menolong dan menyokong peniaga kecil.

“Ini baru betul namanya support kawan-kawan. Walaupun dia selebriti nama besar, dia desak nak bayar.

“Kita sebagai kawan sampai jadi segan. Ini la kot rahsia dia murah rezeki sebab selalu support bisnes kecil macam kami. Alhamdulillah,” tulisnya lagi.

Untuk pengetahuan semua, Shanell bertanggungjawab untuk meyiapkan busana perkahwinannya yang mana menyediakan pakaian untuk akad nikah dan juga malam bollywood.

Sikap yang ditunjukkan Uqasha ini perlu diikuti dan diamalkan dalam sesebuah persahabatan.

 

Be the first to comment

Leave a Reply