[Vide0] Gadis miliki dua angsa suka buat hal undang netizen berdekah, “Amb0i sibuk je…”

Sifat angsa yang garang bukan sahaja menakvtkan perempuan malah lelaki juga tidak dapat menahan rasa takvt mereka kerana jika tidak dikejar pasti dig1git.

Apatah lagi jika kita orang tidak dikenali angsa tersebut malah sudah beberapa kali kita melihat angsa mengejar sesiapa sahaja yang tidak dikenalinya.

Namun begitu, ada juga yang berbeza sifatnya yang gar4ng kerana ada juga angsa jinak yang mana tidak mengejar orang sesuka hati tetapi tetap sahaja perlu mengambil langkah berjaga-jaga.

Pun begitu, netizen turut tercuit hati dengan dua ekor angsa milik seorang gadis ini yang mana kisahnya bersama haiwan peliharaannya itu mengundang gelak tawa ramai.

Lihat sahajalah dua ekor angsa milik gadis ini yang mengundang rasa ‘geram’ ramai melihat kecomelannya yang suka buat hal dan manja dengan individu tersebut.

VIDEO:

Lalu di posting itu, video yang di memuat naik melalui aplikasi TikTok itu mencetuskan netizen bukan sahaja gelak besar malah video menarik yang dikongsikan mendapat ribuan mata menonton.

Disamping melalui ruangan komen pula turut mendapat bermacam-macam respon lucu oleh netizen yang tercuit hati dengan angsa-angsa boleh tahan jinak itu.

“Walaupun mulut bising tapi boleh jadi kenangan…”

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply