Pertandingan Bayi Lumba Mer4ngkak Ini Cukup Mendeb4rkan!

Kehadiran anak-anak kecil dalam sebuah keluarga dapat menyerikan lagi kehidupan. Telatah comel mereka kadang-kala dapat membuatkan kita juga tersenyum bila melihat anak kecil ini.

Apatah lagi jika bayi itu sejenis yang mesra dan tidak mudah menangis. Boleh ‘cair’ dibuatnya! Biarpun begitu, baru-baru ini satu rakaman yang memaparkan pertandingan bayi mer4ngkak paling laju telah mencuri perhatian ramai. Dalam rakaman tersebut kelihatan beberapa ibu dan bapa bersiap sedia dengan bayi masing-masing di garisan mula.

Bila dimulakan sahaja pertandingan tersebut, anak-anak comel ini perlu mer4ngkak menuju ke garisan penamat yang mana ada ibu bapa lain turut menunggu di situ. Namun begitu dilihat hanya seorang sahaja bayi yang merangkak laju menuju ke garisan penamat. Berikut adalah rakaman pertandingan bayi lumba mer4ngkak yang dikongsikan ini:

VIDEO:

@the_sport_goat

Baby 🍼 crawling competitions 😘.Part 1.@olympics ##baby ##olympics ##olympics2020 ##olympictokyo2020 ##trending ##foryou ##fypシ ##viral ##sports ##babygames

♬ original sound – THE_SPORT_GOAT

Alahai comel betul masing-masing! Perkongsian rakaman pertandingan bayi lumba merangkak oleh pengguna TikTok dengan nama akaun @the_sport_goat ini telah meraih lebih 6.8 juta tontonan dan 600 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

“Mereke lebih menarik dari sukan Olimpik”

Pertandingan Bayi Lumba Merangkak 3

“Aku kalau antar adik aku, aku risau bukan merangkak, dia guling2 sampai garisan penamat”

Pertandingan Bayi Lumba Merangkak 2

“Mereka patut masuk baby Olympics. Acara ini mesti dimasukkan sekali”

Pertandingan Bayi Lumba Merangkak 1

 

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply