“Hang Tuah Sudah Cucvk Ke Belum?” -‘Puteri Hang Li Po’ Sudah 2 D0s, Antara Yang Kreatif Hadir di PPV

Ragam setiap orang yang pergi untuk mendapatkan vaks1n, sejak kebelakangan ini apabila makin ramai rakyat yang mendapatkan sunt1kan vaks1n untuk melindungi diri dan keluarga.

Berikutan kenaikan jumlah pesak1t yang dijangk1ti cov1d 19, semakin ramai juga yang telah mendapatkan sunt1kan vaks1n.

Ragam yang mencvit hati yang dilihat menjadi satu trend atau ikutan sekarang ini apabila ada beberapa orang yang menggunakan cara yang unik untuk mendapatkan perhatian para netizen.

Puteri “Hang Li Po” panggilan netizen kepada seorang wanita yang berpakaian ala puteri cina yang pergi untuk mendapatkan sunt1kan vaks1n baru2 ini membuatkan ramai netizen yang memuji keunikan pakaian tersebut.

VIDEO:

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by jasminhamid (@jasminhamidjh)

Perkongsian video yang unik itu dikongsi oleh seorang pelakon, yang telah lama berkecimpung dalam dunia lakonan yang dikongsikan dalam laman instagramnya itu yg diberi nama jasminhamidjh. Caption yang menarik itu membuatkan nama puteri hang li po itu terkenal.

Disebalik ketidakselesaan netizen terhadap peningkatan trend jangk1tan sekarang ini, masih ada juga individu yang menjadikan ianya sebagai satu ajakan kepada orang ramai supaya mendapatkan sunt1kan vaks1n demi diri dan keluarga msing2. Diharapkan dengan perkongsian cerita seperti puteri hang li po ini, akan lebih ramai yang berkongsi keunikan yang sama.

KOMEN NETIZEN:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Tiktok via mediamalaysia

Be the first to comment

Leave a Reply