Mencabar sungguh nak buat Ig Story ni… Kesian mummy… Ni semua sebab Fatima..

Nur Fazura Sharifuddin (lahir 27 September 1983) merupakan seorang pelakon, pengacara, model dan penyanyi wanita Malaysia. Beliau memulakan kerjaya dalam industri hiburan Malaysia dengan menjadi hos rancangan televisyen dan beberapa peranan lakonan kecil.

Fazura berkahwin dengan Fattah  Amin dan selamat diijabkabulkan pada 27 November 2017 di satu majlis tertutup di sebuah hotel di Kuala Lumpur dengan hanya sekali lafaz pada jam 9:50 malam. Kini telah dikurniakan seorang anak perempuan yang sangat cute diberi nama Nur Fatima Aisya.

Telatahnya yang sangat comel menghiburkan hati semua orang tak terkecuali para pengikut beliau dan netizen.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)

Terbaru melalui perkongsian Missr_____ di Tiktok.

Seperti mana dalam satu rakaman video, telatah comel Fazura dan Nur Fatima Aisya telah tular di laman TikTok selepas salah satu IG story yang dihasilkan oleh Fazura tergendala gara2 Fatima… hahaha.. Xsempat mummy nak habiskan promote tu. Fatima nak join promote sekali la tu, sampai Fazura pun xtahan nk ketawa

@missr._____

Kesian mommy kena kacau dengan Fatima 🤣🤣💖 ##fattzurajunior ##lovefatima

♬ original sound – . – ☁️

Menjengah ke ruangan komen, ternyata perkongsian video itu dihujani dengan komen comel oleh netizen terhadap Fazura dan Fatima serta ramai juga memuji kejelitaan beliau walaupun tanpa mekap.

Fatima Kacau mummy…

Suka tgk Fazura tanpa mekap…

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Be the first to comment

Leave a Reply