Berlakon nampak g4nas tetapi pandai berjenaka rupanya…. ;)

Dato’ Mohd. Fairuz bin Zainal Abidin atau dikenali sebagai Fizz Fairuz (lahir 22 Oktober 1979) merupakan seorang pelakon, pengacara dan ahli perniagaan Malaysia. Beliau memulakan kerjaya awal sebagai pelagak ngeri, kemudiannya memulakan kerjaya lakonan profesional dengan Dua Hati. Namanya mula dikenali selepas memegang watak Aidil dalam drama bersiri Nur Kasih gandingan bersama Tiz Zaqyah. Selain daripada itu Fizz Fairuz juga terkenal dengan watak antagonis nya seperti dalam drama Kamar Kamariah dan banyak lagi drama yang lain.

Beliau berkahwin dengan pelakon Almy Nadia pada 2014 dan hasil perkahwinannya, beliau dikurniakan tiga orang cahaya mata 
Jika kita menonton lakonan Datuk Fizz Fairuz di kaca televisyen pasti kita tidak akan menyangka, wataknya yang jahat dengan sikap sebenarnya yang sangat lucu.
 
Terbaru, melalui perkongsian di Tik tok oleh Buppa, apabila Fizz Fairuz menyertai isterinya membuat satu produk review mengenai makanan. Melihat tahap ke “confident” nan Fizz Fairuz membuat kita pun tak kering gusi ketawa.

Jom kita saksikan :

 

@___ch4

TENGOK SAMPAI HABIS 😂 ##fypシ゚viral ##malaysiatiktok ##foryoupage ##peminatfizzalmy

♬ Spongebob Closing Theme Song Music – Ocean Floor Orchestra

Sudahlah tersalah cakap, boleh pula dia ini lambat sedar sehingga mengundang video itu menjadi perhatian dengan ribuan kali ditonton netizen.
Datin Almy Nadia pun ketawa berdekah-dekah tu… hahahah

Video ini menyebabkan ramai netizen meninggalkan komen2 terhadap aksi beliau :

sedap bang kacang buncis celop coklat ya..

Kacang buncis pun kacang buncis la..

Level confident dia tahap tertinggi…

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Be the first to comment

Leave a Reply