Gara2 hanya sebatang Lilin… Syafiq Kyle dibahan… hahaha.. >.<

Siapa yang tak kenal Syafiq Kyle kan… Nama yang famous seperti boom nya lakonan beliau dalam Drama “NUR”

Sedikit info tentang Syafiq Kyle, nama penuh beliau adalah Mohd Syafiq Shamim Abdul Razak atau lebih dikenali sebagai Syafiq Kyle di lahirkan pada 24 Jun 1992 merupakan seorang pelakon lelaki Malaysia.Beliau merupakan naib juara Hero Remaja 2011/12 dan mula dikenali menerusi watak Johan dalam drama bersiri Tanah Kubur yang bersiaran di Astro Oasis.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Syafiq Kyle (@syafiqkylez)

Terbaru, gara-gara posting beliau di laman instagram, mengundang dia menjadi bualan hangat peminat dan pengikut apabila ratusan reaksi ditinggalkan.

Ini kerana Syafiq Kyle memuat naik foto cover bagi Glam Lelaki yang mana sudah semestinya memaparkan kelainan dari segi penampilannya namun gara-gara di mulutnya ada lilin mencetuskan komen lucu pula diterimanya.

Malah rakan baiknya iaitu pelakon, Shukri Yahaya dan Sharnaaz Ahmad turut sama mengusiknya diruangan komen mengenai foto Syafiq Kyle yang dimuat naik ini kepada umum.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Syafiq Kyle (@syafiqkylez)

Ternyata melalui perkongsian tersebut, beliau di hujani ruang komen dengan bermacam-macam respon lucu terhadapnya termasuk lah dari rakan2 artis yang turut menyakat beliau. Apa kata mereka?

 

Ingat Missmimilana version laki…

 

 

Eh lilin tu mat, jgn buat kacau!!!

Menitik ke kaki tu meloncat mat

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Be the first to comment

Leave a Reply