Kenali Malik sebelum Malik Jadi Malik… Sungguh takku sangka.

Famous dengan panggilan Malik dalam Filem KL Gangster, siapa sahaja yang tidak mengenali pelakon popular bernama Datuk Aaron Aziz ini.
Sedikit perkongsian tentang latar belakang Dato Aaron Aziz, Aaron Mustapha AzizDIMP (lahir 23 Februari 1976) ialah seorang pelakon lelaki Singapura yang amat dikenali di Singapura dan Malaysia. Beliau memulakan kerjaya lakonannya di negara kelahirannya pada 2001 menerusi watak Shahril dalam Cinta Bollywood (2001-2002), seterusnya melakonkan watak Bob dalam Jeritan Sepi (2001-2002) dan sebagai Koperal Jamal Salleh dalam Heartlanders (2002-2005). Watak televisyen Singapura beliau termasuk Zack Ahmad dalam sitkom Phua Chu Kang (musim 6) dan Iqmal dalam siri drama Cinta Q.

Drama popularnya dulu adalah Cinta Bollywood. Siapa yang tak pernah tengok mesti tak sangka pelakon pandai menari dulu.. hehehe.

Malah terbaru, Aaron Aziz sendiri berkongsikan satu video yang memaparkan diri beliau ketika zaman dulu.
Perkongsian ini telah mencuri perhatian ramai. Manakan tidak, sesuatu yang diluar jangka… Jauh berbeza dengan Aaron Aziz yang kita kenal sekarang.

Ni siapa punya kerja ni yg cari footage zaman dulu??? Yg joget mcm itik tu time Belum recording behind the scene diaorg petik. #Guacarilusampaidapat #KorangjgnnaikkanBPabgk #AbgadabaikadaHULKjuga

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Aaron Aziz (@aarondwiaziz)

@therealaaronaziz

##duet with @xellaz7

♬ Swegg – ᴷˢ|•ǫᴡᴇʀᴛʏ

Adoi, kelakar pun ada reaksi Aaron dalam video tersebut!

Perkongsian rakaman tersebut telah meraih lebih 500 ribu tontonan dan 76 ribu likes di instagram

Rata-rata warganet dan rakan selebriti meninggalkan reaksi mereka mengenai video tersebut di ruangan komen seperti berikut:

Lain macam Malik dulu

 

Aik Malik !!! dulu dancer ke… Tetap pujaan hati kami

 

HAHAHAHA! Abang why yr face like that

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Be the first to comment

Leave a Reply