“Comelnya Baby Afwa” – [VIDEO] Anak Kedua Tokti Und4ng ‘Ger4m’ Sebab Comel Sangat

Yang Hormat Dato’ Sri Siti Nurhaliza Tarudin SSAPDIMPJSMSAPPMPAAP dilahir 11 Januari 1979 merupakan seorang penyanyi, pelakon, penulis lagu, penerbit rakaman, pengacara televisyen, dan ahli perniagaan Malaysia. Beliau memulakan kerjayanya di industri muzik Malaysia pada usia 16 tahun selepas memenangi pertandingan nyanyian Bintang HMI anjuran Radio Televisyen Malaysia (RTM) pada 1 April 1995 di mana beliau menerima tawaran kontrak rakaman daripada empat syarikat rakaman antarabangsa sebelum dilamar oleh Suria Records.Single sulungnya, “Jerat Percintaan” telah memenangi Anugerah Juara Lagu ke-11 dan dua anugerah lagi untuk Persembahan Terbaik dan Lagu Balada Terbaik. Album pertamanya sendiri, sehingga 2005, ia telah terjual sebanyak 800, 000 unit di Malaysia sahaja Selain itu, beliau juga telah mendapat gelaran Ratu Pop Malaysia. Dan beliau juga telah digelarkan sebagai Diva Asia dan Ratu Pop Asia oleh peminat muzik di luar negara.

Umum mengetahui bahawa Penyanyi No 1 negara iaitu Dato’ Sri Siti Nurhaliza telah mendapat cahaya mata yang kedua pada beberapa bulan yang lepas iaitu Muhammad Afwa. Semenjak wajahnya ditayangkan kepada umum, Muhammad Afwa mula menjadi tumpuan umum.

Hari demi hari ada sahaja video Afwa yang dikongsikan Dato’ Siti Nurhaliza, muhammmad afwa dikatakan sudah boleh tersenyum apabila ditegur oleh sesiapa sahaja dan kelihatan amat comel bila muhammad Afwa tersenyum dan bergelak apabila ditegur.

Menjengah ke laman Instagram penyanyi tersebut yang lebih selesa dipanggil Tok ti, sekarang ini beliau lebih banyak berkongsikan video2 telatah comel anak lelakinya itu untuk tontonan umum kerana sekarang ni muhammad Afwa sudah semakin membesar.

Apabila diagah oleh Tok ti, Muhammad Afwa akan tersenyum dan seakan ingin bercakap dengan ibunya itu. Walaupun masih tidak boleh bercakap tetapi dia seolah mengerti bila bercakap dengannya.

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BY FANS 🇲🇾 (@sitizonemy)

 

Mendapat beribu tontonan dan komen, semuanya memberikan komen yang positif dan mengucapkan tahniah kepada Tok ti kerana mempunyai anak yang sangat comel dan masing2 ger4m melihat telatah muhammad Afwa.

Komen Netizen:

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LP

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lepat Pisang

Sumber: Catatan Terakhir

Be the first to comment

Leave a Reply